[foto] Headshots...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:09

Leuke foto's, maar heel erg jammer dat er niet op je ogen gefocust is. Dat zou het hele plaatje kunnen veranderen. Je ogen komen dan wat levendiger over.

Die waarom je helemaal lacht vind ik een leuke foto. Je staat er goed op, maar dat staartje op je hoofd vind ik jammer Tong uitsteken

kivuli
Berichten: 130
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:15

Met bewerken moet je inderdaad een beetje oppassen omdat ze anders misschien iets anders verwachten; ik heb nu alleen de huid wat softer gemaakt, en de ogen wat verscherpt, maar het geeft aan de andere kant wel weer wat er mogelijk is ( ik neem aan dat er voor een echte opdracht toch wel een laag makeup overheen komt , en ook nog wat nabewerkt wordt ?)

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 20:30

kivuli schreef:
Met bewerken moet je inderdaad een beetje oppassen omdat ze anders misschien iets anders verwachten; ik heb nu alleen de huid wat softer gemaakt, en de ogen wat verscherpt, maar het geeft aan de andere kant wel weer wat er mogelijk is ( ik neem aan dat er voor een echte opdracht toch wel een laag makeup overheen komt , en ook nog wat nabewerkt wordt ?)


Nou ik heb altijd 2 weken voordat ik ongesteld word een nogal pukkelige huid en dat trekt na een week weer hellemaal weg en dan heb ik weer een egaal huidje dus dat valt wel mee.... Haha!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 17:57

Ik denk dat ik ga voor de lachende zowiezo en de dat ik op mijn arm lig bewerkte.... nu moet ik nog een leuke van top tot teen vinden....hehe

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:59

Dat shirtje heb ik ook Lachen
Mooie foto's zeg!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:11

annefloor schreef:
Ik denk dat ik ga voor de lachende zowiezo en de dat ik op mijn arm lig bewerkte.... nu moet ik nog een leuke van top tot teen vinden....hehe


Zou zeggen... Plaats ze Knipoog

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 20:33

Nou ik had ze al van mijn vorgige keer fotos maken (zie profiel) Ik twijfel tussen deze 4:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dus welke van deze 4 is het beste...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:14

Daar zou ik de voorlaatste van pakken, met de boom. Vind het jurkje afshuwelijk staan, sorry... Bloos!

*Edit: denk dat het vooral de combi roze/groen is, en zo hard... Ik zit ff te twijfelen tussen de 2 met broek Lachen

*edit 2: je hebt trouwens een ladder in je panty Clown Ik vind de keus tussen die 2 foto's met broek heel moeilijk... Vind ze allebei wel mooi, grote nadeel van de boom vind ik dat je daar je blauwe? schoenen bij ziet... Ik zou iig 1 van die 2 kiezen!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:18

ik vind nummer 3 van de 1e en 2e serie eigenlijk de enige die me fris en natuurlijk overkomt. je bent wel een leuk model trouwens Lachen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:19

Ik zie idd ook niet in waarom je het lichaam niet zou hebben om model te zijn... Verward

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:40

Ik vind het ook erg mooie foto's. Je bent een mooie meid, maar dat zul je ongetwijfeld al vaker gehoord hebben Haha!
Op de head-to-toe foto's lijk je wel een beetje op Shania Twain..

Qua positie vind ik de laatste foto het mooist. Alleen dat afgrijselijke jurkje..sorry, maar door die panty's en schoenen lijken je benen veel korter. Ik ben benieuwd hoe diezelfde houding eruit zou zien als je een mooie spijkerbroek aantrekt met een off-shoulder truitje en dan laarzen met hakken eronder, ik denk dat je genoeg klasse en stijl uitstraalt dat dat dan toch niet ordi zou worden...

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:49

Die laatste 4 foto's zijn leuk.
Dat jurkje staat leuk, maar jammer met die combi met dat roze.
Ik zou niet voor die foto's waar je die broek aan hebt gaan. Op die eerste daarvan sta je een beetje voorover, en op die andere lijkt het (maar dat heb je niet hoor, lijkt zo) alsof je een buikje hebt, en dat is jammer.
En hoe je op die laatste foto sta je heel mooi!

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:45

annefloor schreef:
Is jullie trouwens mijn luie oog opgevallen?


Om eerlijk te zien die viel me wel een beetje op maar met beetje make-up werk je die zow weg. voor de rest heb je het wel in je gezicht zitten model te worden.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:48

Ik vind dat "luie oog" juist wel iets hebben... Staat wel apart, en vaak zijn het juist dat soort "imperfecties" die een gezicht net dat extra's geven.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 18:30

dank jullie ik ga nu dus de een ligeend op mijn hand, glimlachend en de eerste met de groene broek en laat jullie wel horen via algemeen ofzo hoe het is afgelopen met mijn inschrijvingen....

miss_monty

Berichten: 379
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:49

Die waar je tegen de boom staat vind ik heeeel erg mooi!! OK dan!
ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goed castingbureau.. zou je er toevallig 1 weten..?
(misschien beetje een domme vraag maarja..)

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:51

Hmm.. die tegen de boom is inderdaad het leukst.. van de laatste foto's..
Het jurkje is ook niet echt mijn smaak nee..