Concertfoto vraagje

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Concertfoto vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:37

Ik ga morgen en donderdag naar het concert van Marco in de kuip en ik wilde graag weten hoe ik de mooiste foto's kan maken met m'n digi...
...als ik binnen foto's maak tijdens een concert weet ik wel dat ik tijdens een lichtshow de flits uit moet zetten voor het mooiste effect, maar hoe zit dat met foto's buiten???

En is het verstandig om de digitale zoom te gebruiken of verziekt dat je foto's???


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:52

ik ga zaterdag naar zijn concert en ik neem denk ik ook me digi mee.. ik ga gewoon inzoomen.. anders zie je toch niks Verward

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 00:23

Digitale zoom kan je het beste niet gebruiken, als je genoeg ruimte op je geheugenkaart heb kan je ze het beste zo groot mogelijk laten staan.

Optische zoom weet ik niet, bij de wat goedkopere camera's worden foto's op vol bereik genomen wat onscherp, ik weet niet of dat bij jouw cam het geval is.

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:24

in de kuip mag je geen fotos maken Tong uitsteken mijn moeder gaat vandaag (woensdag) ook Haha!

#hoi Vork

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 09:55

Ik heb een Nikon coolpix 2200, met 3x optische zoom en 4x digitale zoom, maar bij de winkel zeiden ze ook al dat digitale zoom niks voorstelde, omdat je dat in PSP ook gewoon kon uitknippen Haha!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 10:00

Over camera's meenemen in de kuip staat het volgende (zal het even overtypen, want je mag natuurlijk niet kopieeren van die site Knipoog)

Voor alle shows van Marco Borsato geldt dat het meenemen van camera's (professionele of compact camera's) en/of andere opname apparatuur NIET is toegstaan!

Ik vraag me af of ze met een camera zo'n filmding bedoelen of een fototoestel, ik denk eigenlijk het eerste. Op de dvd van vorig jaar zie ik constant flitsen Scheve mond

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:30

Volgens mij kan je met die camera het beste gewoon volop optisch inzoomen, en later digitaal uitknippen.

Je mag hem dus gewoon niet meenemen volgens dat stukje trouwens, maar ik denk niet dat je er echt op gefouilleerd wordt

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:46

Naja ik neem hem gewoon mee, als ze hem afpakken krijg je hem na het concert toch gewoon weer terug Lachen

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:53

Toen we vorig jaar naar Robbie Williams gingen werden we er wel op gecontroleerd, maar er zijn nog altijd zat mensen die daar handige truucjes voor hebben Knipoog

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:34

me moeder staat daar nu in de rij ze belde net maar ze gaan streng controleere Tong uitsteken

#hoi Vork

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:35

minka schreef:

Ik vraag me af of ze met een camera zo'n filmding bedoelen of een fototoestel, ik denk eigenlijk het eerste. Op de dvd van vorig jaar zie ik constant flitsen Scheve mond


alletwee als ze je te pakke krijgen dan maken ze de geheugending ofzo leeg en een gewone camera gooien ze het rolletje weg

#hoi Vork

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:11

Dan zou ik me batterijen in me broekzak doen Lachen Dan hebben ze niets aan me digi.

Ik zou je camera gewoon meenemen, je kan het altijd proberen. ALs het niet lukt is het jammer

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:41

neem altijd voor de zekerheid een wegwerpding mee Tong uitsteken
altijd handig
ook al worden de foto's niet super mooi je hebt tenminste iets.

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...

    Yessy

    Berichten: 23008
    Geregistreerd: 16-02-03
    Woonplaats: Utrecht

    Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:52

    als ze het geheugending (chip?) af willen pakken, zou ik er toch voor zorgen dat je die even los in je zak hebt (in beschermhoesje ofzo), en als ze achteraf iets af zouden willen pakken heb je dan tenminste je foto's nog Lachen

    LBroekhuizen

    Berichten: 2294
    Geregistreerd: 09-07-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:49

    gaaf!! laat je de foto`s wel zien Tong uitsteken Knipoog mijn nichtje en klasgenootje gaan donderdag heen!!

    Stop Wishing, Start Doing

    LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 2 bezoekers