Help! Vlek op tekening, hoe wegkrijgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Help! Vlek op tekening, hoe wegkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 11:33

Ik heb absoluut geen idee hoe dat ding daar is gekomen, maar ik pak net de tekening waar ik aan bezig ben en zie dat er een kleine bruine vlek op zit, een soort koffievlek ofzo. Maar ik drink geeneens koffie. Verward Maar ik baal er echt van, want deze tekening wordt net zo mooi en het is een cadeautje voor iemand anders dus eigenlijk wil ik die vlek weg hebben. Heb m al geprobeerd eraf te krabben met mn nagel maar dat lukt dus niet. Iemand anders een idee hoe ik dat ding daar wegkrijg zonder dat ik de hele tekening beschadig? Hij valt best wel op, het is een bruine vlek en de tekening is grijs in diverse tinten... Help!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:52

Even kijken of je het misschien kunt weg gummen en anders je tekening verder gaan uitwerken in bruin tinten...

Succes er mee.

Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 11:55

Fairie schreef:
Even kijken of je het misschien kunt weg gummen en anders je tekening verder gaan uitwerken in bruin tinten...

Succes er mee.


Heb ik al geprobeerd, lukt ook niet... Ik baal er echt van, door dat proberen eraf te krabben zit er ook al iets van een deuk in het papier waardoor het nog meer opvalt. oliebol, oliebol, oliebol. Het was echt mn beste tekening tot nu toe en nou istie gewoon verpest... Heb ook niet echt veel kleurpotloden ofzo dus om het nou in bruintinten uit te gaan werken.... Maar toch bedankt voor je antwoord!