tek: celtic warrior

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

tek: celtic warrior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 10:42

Afbeelding

groot

Maar weer eens een tekening van mij.. paardje vind ik wel leuk, de krijger is minder in mijn ogen... Ik wilde een achtergrond doen, maar durf nog niet zo..mischien komt dat nog..

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:46

Ik vind juist de krijger leuk, maar het paardje wat minder. Het paard vind ik wat te slank voor zijn 'lompe' (achter)benen en het heeft een beetje te kort hoofd.
De krijger daarentegen vind ik echt heel erg leuk! Wel lijkt het ook alsof je verschillende techniek hebt gebruikt op het paard en op de krijger. De krijger heeft best harde lijnen, het hoofdstel ook, maar dit komt niet terug in het paard.
Een achtergrond zal het denk ik wel heel mooi maken hoor! Gewoon doen! Niet bang zijn, lukt je wel Lachen

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 11:05

paardje deugt helemaal niet inverhoudingen.. geef ik toe. Ik denk dat ik daar nog wat aan ga doen.
En ja de krijger en paard hebben idd een andere `structuur` ik dnek dat dta is omdat het paardje een gorte oppervlak heeft en gen lastige kleding aan enzo. Op het orgineel is dit minder en heeft het paar ook een paar harde lijnen.

Nog een tip over wat voor een achtergrond erbij zou passen?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:13

dapperdier schreef:
Nog een tip over wat voor een achtergrond erbij zou passen?

iets van een glooiend landschap met hier en daar een boom ofzo? Of een soort regenwoud waar ze in staan?

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:12

Een soort van woestein lijkt me mooi
Verder is alles al gezegd volgens mij

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:13

Aangezien ik niets van mensen tekenen ken, ga ik daar niets over zeggen Tong uitsteken
Inderdaad, verhoudingen kloppen niet helemaal bij het paardje.
Toen ik de kleine foto zag, dacht ik meteen dat het hoofdje te klein was, op de grotere foto is dat al stukken beter!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:38

Erg gaaf gelukt Lachen is de arm van het mensje niet een beetje te lang though? in de grote versie vind ik de verhoudingen in het paard wel kloppen, verkleinen lijkt er wel gewoon iets raars in te knallen.

Misschien zou je de kont (excuus) iets ronder kunnen maken, en de buik ook (niet 'dikker' maar 'minder recht').

Als achtergrond had ik eigenlijk een woestijn in gedachten, maar erg keltisch is dat natuurlijk niet.

Tigran
Berichten: 30
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: zo Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:33

minder mooi gelukt dan de meest van je creaties...
idd paardje wat uit verhouding, maar wel die krijger goed getekent, dat lukt mij bv absoluut niet!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 19:52

Tja het origneel is ook iets minder vreems..gek he?
Ellende..bedankt..ik heb de kont wat ronder en lager gemaakt, het achterbeen wat dunner en de buik wat breder ( maar waarschijnlijk nog te recht naar jouw smaak) is dus al wat beter..

Tigran ook bedankt voor je oprechte commentaar! Houd ik van!

Woestijn..is dat niet gewoon een horizon en wat schaduw klaar? Nee niet echt keltisch....moeilijk hoor.. misschien bedoelen jullie dat er iets sobers bij hoort.. een rots en een boom ofzo?
help!?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:22

Yup, dat met die horizon en de scaduw bedoel ik ook... gewoon niet te veel, vrij simpel houden. Als je nou hetzelfde doet en het dan 'glooiend weidelandschap' noemt, dat hebben ze volgens mij meer in Keltië dan woestein.

(ja, ik weet dat Keltië niet bestaat)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:23

Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe hij er nu uitziet!
Heb je de achtergrond nog gemaakt of heb je je er niet meer aan gewaagd?