Bokt-Film deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:19

moet toch lukken als we het meer uitschrijven...

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:39

Er zullen zeker meerdere personages bij komen, maar die zijn niet echt belangrijk voor het verdere verloop van het verhaal. Als je wilt helpen die te bedenken, kun je PB'en. Ook als je andere ideeën hebt weet je die knop vast wel te vinden Knipoog .

Amberto, heel erg bedankt Lachen . We kunnen jouw hulp vast goed gebruiken. Ik zoek voor mezelf naar een (semi)professionele digitale camera, met zoveel mogelijk handmatige functies. Ik wil er graag een kopen, omdat ik wel vaker een camera nodig zal hebben en kopen dan op den duur toch goedkoper zal zijn dan huren. Weet jij misschien iets (tweedehands is evt. ook wel fijn, ivb budget)

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:52

Ik help met schrijven he Rhea, maar dat wist je al Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:54

ik wil wel helpen *LOL* vind ik leuk...

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:40

Ik wil ook wel helpen!
En ik vind ook alles wel zo'n beetje best .

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 15:52

haha iedereen vind alles best! Lachen

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:04

RoWyGo schreef:
haha iedereen vind alles best! Lachen



beter toch, dan komt er in ieder geval niet zo'n geval als eerst.

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 16:35

nee oke dat is waar

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:54

Ik zie dat hier ook alles op z'n pootjes terechtkomt, en jullie ook al een flink aantal personages hebben
Ik ga dit topic ook volgen en wil de film ook zien! Allen veel succes gewenst met jullie project Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:25

shadowfaxx schreef:
Ik zie dat hier ook alles op z'n pootjes terechtkomt, en jullie ook al een flink aantal personages hebben
Ik ga dit topic ook volgen en wil de film ook zien! Allen veel succes gewenst met jullie project Knipoog


Dank Melis, geldt ook voor jullie Haha!

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:05

Wow, ik ben één dagje weg: Meteen zoveel pagina's verder. Ik moet even gaan inhalen, hoor. Haha!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:26

Alles ziet er goed en leuk uit enzo Lachen En misschien is het idd beter als sommige dingen gewoon bij mensen op dezelfde plek word gemaakt zodat niet iedereen meteen hoeft te komen.... Rowygo wij kunnen bijv samen een scène gaan doen dan Knipoog

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 20:52

ja cker linda!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:37

Is ook handig, Lintjuuuh. Maar alleen de hoofdpersonen zullen veel alleen in beeld zijn. De rest alleen samen met de hoofdpersonen, omdat je wel bij de film moet blijven. Afdwalen haalt de vaart uit het verhaal. Ik zoek btw nog steeds naar een beter eind, help me alsjeblieft!

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:29

Kieffertje schreef:
Is ook handig, Lintjuuuh. Maar alleen de hoofdpersonen zullen veel alleen in beeld zijn. De rest alleen samen met de hoofdpersonen, omdat je wel bij de film moet blijven. Afdwalen haalt de vaart uit het verhaal. Ik zoek btw nog steeds naar een beter eind, help me alsjeblieft!


Had dat dan gezegd Tong uitsteken
Al enig idee in welke richting? Dan kan ik je helpen, als je dat goed vind Lachen

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:30

ja idd welke richting...

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:38

Ik vind overigens wel dat het tussen de jongen en het meisje goed moet komen. Eind goed, al goed. Mijn persoonlijke mening Tong uitsteken
Daar schrijf ik mijn boeken ook naar, zal wel aan het onderwerp liggen Schijnheilig

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:45

heb jij soms een hele leuke buurjongen Shanna
Schijnheilig

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:56

Ellende schreef:
heb jij soms een hele leuke buurjongen Shanna
Schijnheilig


He, wat? Schijnheilig

Heb ik dat ooit beweerd? Speel ik een rol? Clown

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:36

Nou, die jongen moet natuurlijk zijn paard tóch kunnen houden en liefst nog een hele mooie kans krijgen (trainen bij een professional oid) ook. Ook verandert hij erg in positieve vorm. Hij wordt veel hartelijker. P. en M. krijgen iets, met als slot een kusje (nahja, zoen). Hoe het eind moet zijn weet ik wel, maar het probleem is, hoe krijgen we dat voor elkaar?

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:41

Kieffertje schreef:
Nou, die jongen moet natuurlijk zijn paard tóch kunnen houden en liefst nog een hele mooie kans krijgen (trainen bij een professional oid) ook. Ook verandert hij erg in positieve vorm. Hij wordt veel hartelijker. P. en M. krijgen iets, met als slot een kusje (nahja, zoen). Hoe het eind moet zijn weet ik wel, maar het probleem is, hoe krijgen we dat voor elkaar?


Schrijf het scenario, zoek alles bij elkaar en begin Tong uitsteken

Ook al duurt dat nog wel even Clown

Maar het lijkt me toch, dat als je alles goed uitwerkt, en je kunt de juiste personen voor de grote rollen vinden *ga ik even van uit* dan moet dat toch wel lukken?

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 11:44

Kieffertje schreef:
Nou, die jongen moet natuurlijk zijn paard tóch kunnen houden en liefst nog een hele mooie kans krijgen (trainen bij een professional oid) ook. Ook verandert hij erg in positieve vorm. Hij wordt veel hartelijker. P. en M. krijgen iets, met als slot een kusje (nahja, zoen). Hoe het eind moet zijn weet ik wel, maar het probleem is, hoe krijgen we dat voor elkaar?




een jongen die paard kan rijden...hmmm, laat me denken...uhm..hoe oud maggie zijn ? ennuh,...hoe lang ongeveer? anders weet ik er wel een!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:44

Dat bedoel ik niet. De jongen moet uiteindelijk dus veranderen, het meisje ook wel een beetje. Door welke gebeurtenis moet dat gebeuren? Ik had nu dat zij naar de vader toeging, maar dat is niet heel sterk eigenlijk. Vandaar.

Annash
Blogger

Berichten: 26519
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:46

RoWyGo"]
[quote="Kieffertje schreef:
Nou, die jongen moet natuurlijk zijn paard tóch kunnen houden en liefst nog een hele mooie kans krijgen (trainen bij een professional oid) ook. Ook verandert hij erg in positieve vorm. Hij wordt veel hartelijker. P. en M. krijgen iets, met als slot een kusje (nahja, zoen). Hoe het eind moet zijn weet ik wel, maar het probleem is, hoe krijgen we dat voor elkaar?




een jongen die paard kan rijden...hmmm, laat me denken...uhm..hoe oud maggie zijn ? ennuh,...hoe lang ongeveer? anders weet ik er wel een!
[/quote]

Jongen is eventueel al geregeld Knipoog

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 11:48

Shanna16"]
[quote="RoWyGo"][quote="Kieffertje schreef:
Nou, die jongen moet natuurlijk zijn paard tóch kunnen houden en liefst nog een hele mooie kans krijgen (trainen bij een professional oid) ook. Ook verandert hij erg in positieve vorm. Hij wordt veel hartelijker. P. en M. krijgen iets, met als slot een kusje (nahja, zoen). Hoe het eind moet zijn weet ik wel, maar het probleem is, hoe krijgen we dat voor elkaar?




een jongen die paard kan rijden...hmmm, laat me denken...uhm..hoe oud maggie zijn ? ennuh,...hoe lang ongeveer? anders weet ik er wel een!
[/quote]

Jongen is eventueel al geregeld Knipoog
[/quote]

oh wat jammer, ik wist zo'n lekkerding die supergoed kan paardrijden en heel goed is in quasi aroogant doen!