[Verhaal]De laatste reis, wat vinden jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 14:44

Yep, dat kunnen wij wel Tong uitsteken

[Kuch kuch]

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:23

Rainie schreef:
Yep, dat kunnen wij wel Tong uitsteken

[Kuch kuch]


LOL Haha!

Zeg Shadowfaxx, waar blijft de rest Tong uitsteken

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:18

Ja idd, we want more! Knipoog

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:04

Komt het vervolg nog? Verward Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:54

De 21ste was ze laatst op Bokt geweest....
Hoop dat we snel weer een vervolg kunnen lezen Lachen

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:31

Amethyst schreef:
De 21ste was ze laatst op Bokt geweest....
Hoop dat we snel weer een vervolg kunnen lezen Lachen


Waar kan je dat zien dan? Verward

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:20

uhm... het kan wel ergens.. maar waar weet ik zonet ff niet Tong uitsteken

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:24

Wauw!! Echt een mooi verhaal zeg OK dan!
Ik hoop dat je snel weer verder gaat schrijven..

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:05

maar ze is al een hele poos niet meer online geweest Wentos Verward
hebben de Belgen vakantie ofzo Tong uitsteken

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:24

Nee, wel examens Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:32

*Tamara*"]
[quote="Amethyst schreef:
De 21ste was ze laatst op Bokt geweest....
Hoop dat we snel weer een vervolg kunnen lezen Lachen


Waar kan je dat zien dan? Verward
[/quote]
Nou, ze heeft de 21ste haar laatste bericht geplaatst, vandaar Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:37

Echt mooi!!!
Super goed!!!

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:40

ben een tijdje helemaal weg geweest, zal zo snel mogelijk verder schrijven Lachen

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:54

jeujjj Haha!

*meldt zich gelijk weer als vaste bekijker van dit topic*

WB shadowfaxx!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:00

Hehe eindelijk Haha!
Schrijven kreng Extreme duivel
Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 08:48

Hehe Shadowfaxx!!
Schrijven jij ! Tong uitsteken

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 10:46

ik ga dus nu(heb er ff tijd voor Haha!) een stukje verder schrijven met natuurlijk weer een hele hoop (spellings)fouten maar het gaat natuurlijk om de "omvang" van het verhaal,toch Haha!?

Ik schrijf nou verder ... spannend Vork

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 11:01

"Ik ben hier met raad in dit donkere uur" ....

"Je valt in herhaling Gandalf" en Frodo gaat tegenover Gandalf aan de tafel zitten, terwijl Gandalf van z'n thee slurpt. "Ik ben hier niet met raad,nee" zegt Gandalf. " Maar ik heb wel het een en ander te vertellen"."Wat dan"? vraagt Sam die nog steeds een rood hoofd heeft, maar nu ook plaatsneemt aan de grote eikentafel. " De vijand heeft weet dat jij in Middel-Aarde bent Frodo". Frodo kijkt verbouwereerd. " Maar .. hoe kan dat,.. ik heb niet.." Stotterend en vragend kijkt Frodo van Sam naar Gandalf en weer terug. Sam kijkt al even verbaasd, maar je kan van z'n gezicht aflezen dat de angst hem ook het hart opnieuw omsluit. " Hoe kan dat .." halverwege de zin stopt Sam met praten en denkt ernstig na. " Ik heb je ooit verteld, aan het begin van vorige reis, dat de vijand.." " vele spionnen heeft.." vult Frodo de zin aan. " Inderdaad, maar niet alleen spionnen hebben jou bemerkt, Frodo. Een palantir is in handen gevallen van de vijand. Toen Nenias, leider van Rivendell, via zijn palantir wou communiceren met Neremir, kleinzoon van Faramir welgezien, heeft de vijand via zijn palantir mee kunnen kijken wat er is gebeurd. Dat jij terug in het land bent. Wat heel stom was van hun om de boodschap over te brengen via palantir, omdat nog steeds niet alle palantirs teruggevonden zijn."


Sam slaagt zichzelf voor het hoofd. " Hoe kunnen de wijze elfen en mensen nu zo dom zijn om .." " .. ze zijn allen al lang niet wijs niet meer. meesten zijn vergeten hoe het vroeger was en welke oorlogen er zijn gevoerd, sommigen weten er zelfs weinig of niets vanaf. Je moet weten dat hier in 250 jaar geen enkele oorlog meer is gevoerd en men is vergeten hoe het vroeger was" vertelt Gandalf. Frodo slaakt een diepe zucht. "Ik moet hier dus weg, het kan niet anders" zegt Frodo. " Je word zolang het mogelijk is en we genoeg oorlogskrachten hebben opgevoerd onder de bescherming worden gesteld van de voorlopige leider van Rivendell, Elrond is terug als leider gesteld, tot alles voorbij is" zegt Gandalf. " Als het ooitvoorbij is" en Sam staat op om een rugzak vol spullen bij elkaar te scharrelen. " Wat doe je nu?" vraagt Frodo
" Ik ga mee" zegt Sam. " Ik ga nergens heen zonder jou meneer Frodo" zegt Sam zelftevreden. " Hobbits" en met een glimlach schud Gandalf z'n hoofd.


-----------------------------------------------------------------
Weer een stukje erbij Lachen

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 12:38

angelke schreef:
Nee, wel examens Tong uitsteken


Ik had er geen * maakt géén rondedans want nou moet ze veel meer leren bij het eindexaam*

oliebol he Stoom uit je oren

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:45

woow, echt mooi Shadowfaxx!!

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 12:50

Je valt in herhaling Gandalf" en Frodo gaat tegenover Gandalf aan de tafel zitten, terwijl Gandalf van z'n thee slurpt. "Ik ben hier niet met raad,nee" zegt Gandalf. " Maar ik heb wel het een en ander te vertellen"."Wat dan"? vraagt Sam die nog steeds een rood hoofd heeft, maar nu ook plaatsneemt aan de grote eikentafel. " De vijand heeft weet dat jij in Middel-Aarde bent Frodo". Frodo kijkt verbouwereerd. " Maar .. hoe kan dat,.. ik heb niet.." Stotterend en vragend kijkt Frodo van Sam naar Gandalf en weer terug. Sam kijkt al even verbaasd, maar je kan van z'n gezicht aflezen dat de angst hem ook het hart opnieuw omsluit. " Hoe kan dat .." halverwege de zin stopt Sam met praten en denkt ernstig na. " Ik heb je ooit verteld, aan het begin van vorige reis, dat de vijand.." " vele spionnen heeft.." vult Frodo de zin aan.

You have already said that, Gandalf" and Frodo takes a sit straight against Gandalf. " i'm not here with council, no" Gandalf says. " But I do have some things to tell" " Than what?" Sam asks, and he still have got a red head. " The enemy knows that your in middle-earth, Frodo" Frodo looks weird. " But ...how ... i don't .." And with a questioning look Frodo stares from Sam to Gnadalf and back again. Sam looks as weird as well, and you can read of his face that the fear is embracing his heart again. " How could it be .." halfway the sentence Sam stops talking en start thinking seriously. " I've once told you, at the begining of our first journey, that the enemy .." " Has many spies ..." Frodo compares the sentence.

" Inderdaad, maar niet alleen spionnen hebben jou bemerkt, Frodo. Een palantir is in handen gevallen van de vijand. Toen Nenias, leider van Rivendell, via zijn palantir wou communiceren met Neremir, kleinzoon van Faramir welgezien, heeft de vijand via zijn palantir mee kunnen kijken wat er is gebeurd. Dat jij terug in het land bent. Wat heel stom was van hun om de boodschap over te brengen via palantir, omdat nog steeds niet alle palantirs teruggevonden zijn."

" Indeed, but not only spies have reconized you,Frodo. One palantir is fallen into the hands of the enemy. When Nenias, leader of Rivendell, wanted to communicate with his palantir with Neremir, grandsun of Faramir as well, the enemy could look and hear from his palantir what happened. Thta your back in Midlle-earth. Wat was not very clever from them to bring on their message in the way of a palantir, because still not all palantirs where founded back.


Sam slaagt zichzelf voor het hoofd. " Hoe kunnen de wijze elfen en mensen nu zo dom zijn om .." " .. ze zijn allen al lang niet wijs niet meer. meesten zijn vergeten hoe het vroeger was en welke oorlogen er zijn gevoerd, sommigen weten er zelfs weinig of niets vanaf. Je moet weten dat hier in 250 jaar geen enkele oorlog meer is gevoerd en men is vergeten hoe het vroeger was" vertelt Gandalf. Frodo slaakt een diepe zucht. "Ik moet hier dus weg, het kan niet anders" zegt Frodo.

Sam knocks himself for his head. " How can th wise elfs and human be so stupid for .." " There not wise anymore for a long time, most of them are forgotten how it was, and wich battles were formed, some even know nothing about it. You have to know that their was o war or battle for 250 years, and they're forgotten how it used to be. " So i have to leave here, there's no other way for me" Frodo says.


Pff geen zin meer om te vertalen; geef toe: mijn engels is sléééécht Haha!

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 12:52

Ilkkah schreef:
woow, echt mooi Shadowfaxx!!


Thx Lachen !!


Ik wist ff niet wat te verzinnen toen ik had geschreven dat de vijand er weet van heeft dat Frodo is teruggekeerd naar Middel-Aarde. Toen kwam ik op het idee dat niet alle palantirs teruggevonden waren via de eerste film van LOTR.


Hehe, waar je al niet op komt Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:02

shadowfaxx"]
[quote="Ilkkah schreef:
woow, echt mooi Shadowfaxx!!


Thx Lachen !!


Ik wist ff niet wat te verzinnen toen ik had geschreven dat de vijand er weet van heeft dat Frodo is teruggekeerd naar Middel-Aarde. Toen kwam ik op het idee dat niet alle palantirs teruggevonden waren via de eerste film van LOTR.


Hehe, waar je al niet op komt Haha!
[/quote]

Je zou er echt wat mee moeten doen! Dit is echt goed!

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 13:05

Wahaha ik zal hem uitbrengen Haha!
Dit is Btw het einde van hoofdstuk 2. Nu komt hoofdstuk 3.

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:42

vet Haha!

maaruh.. shadowfaxx

Sam slaagt zichzelf voor het hoofd

is slaagt Vlaams? Tong uitsteken want anders denk ik dat je er beter slaaT van kunt maken Lachen
viel me op.. maar als het Vlaams is mag je het van mij laten staan Tong uitsteken