[FOTO] Equi Festa Paardensportmassage & Fotografie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patrss_

Berichten: 518
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Tiel

[FOTO] Equi Festa Paardensportmassage & Fotografie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 12:16

Hi allemaal,

Sinds ongeveer 1 jaar ben ik eigenaar van Equi Festa Paardensportmassage & Fotografie, waarin ik o.a. mijn passie voor fotografie verder ben gaan ontwikkelen. *\o/* Ik moet zeggen dat ik het onwijs spannend vond om mijn eigen bedrijfje op te starten, maar kan niet anders zeggen dan dat het onwijs leuk is om te doen! Voor zowel de paardensportmassage als fotografie ga ik met heeeel veel plezier op pad! Ik wil graag mijn voortgang wat betreft fotografie met jullie delen.. <3

Het begon met het op de foto zetten van mijn vriendinnetjes die lekker met hun paarden op het strand gingen rijden. Ik heb ze een aantal keer op de foto mogen zetten *klik*

Afgelopen lente heb ik nog een workshop gevolgd bij Avankol op een prachtige bloesemlocatie! Dit was ook erg gezellig en leerzaam. Na de fotosessie kregen we nog een lesje photoshop waardoor ik weer voldoende info mee naar huis kon nemen :D .

Ook heb ik meegedaan aan een aantal fotomeetings via Bokt, echt onwijs gezellig en leerzaam! :D

Afbeelding
Hondenmeeting Kootwijkerzand

Afbeelding
Hondenmeeting Kootwijkerzand

Afbeelding
Zonsondergang strandmeeting Noordwijk (deze zijn ook ECHT de moeite waard :o *klik* en *klik*)

Afbeelding
Strandmeeting Wassenaarseslag (deze zijn ook ECHT de moeite waard <3 *klik* en *klik*)

Afbeelding
Zonsondergang strandmeeting Wassenaar (deze zijn ook ECHT de moeite waard *\o/* *klik* en *klik*

Daarbij heb ik ook een aantal shoots gehad van zowel honden als paarden. De meest recente zijn onderstaande twee foto's:

Afbeelding
Knappe Bente in Panbos (het was die dag ontzettend heet zoals te zien aan Bente :Y) )

Afbeelding
Deze knappe showbink steelde de show op het strand in Wassenaar <3 <3

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!!



Liefs,
Patricia
Equi Festa Paardensportmassage & Fotografie