GEZOCHT: bloesemlocatie voor shoot!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mzara

Berichten: 871
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Noord-Brabant

GEZOCHT: bloesemlocatie voor shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 12:06

Hallo allemaal,

ik wil dit jaar voor de eerste keer een bloesemreportage doen om mijn portfolio aan te vullen. Ik heb al een prachtig paard als model, maar helaas weten wij geen mooie locaties. Google helpt ook niet echt.

Dus ik zoek een mooie locatie met (volle) bloesembomen waar je makkelijk met een paard foto's kunt maken. Het liefst in brabant/zuid-Holland, maar ik hoor alle plekjes graag!

Alvast bedankt!

Groetjes Marlou

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: GEZOCHT: bloesemlocatie voor shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:12

Erg lastig, ik heb hetzelfde probleem! Mijn advies is, ga rondrijden, ook door woonwijken heen. Daar vind je vaak een strook gras met wat bomen. Dat is al meer dan genoeg!

Dan heb je je eigen plekje. Vaak geven fotografen hun plekje niet af. Wat logisch is aan de ene kant.

Patrss_

Berichten: 518
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Tiel

Re: GEZOCHT: bloesemlocatie voor shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:53

Ik zoek ook voor omgeving Katwijk/Noordwijk een locatie! Al is het 1 boom :')

mzara

Berichten: 871
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 15:27

Shauniraquel schreef:
Erg lastig, ik heb hetzelfde probleem! Mijn advies is, ga rondrijden, ook door woonwijken heen. Daar vind je vaak een strook gras met wat bomen. Dat is al meer dan genoeg!

Dan heb je je eigen plekje. Vaak geven fotografen hun plekje niet af. Wat logisch is aan de ene kant.


Ja dat kan ik wel doen. maar het is zon grote straal waarin ik kan zoeken. zou niet weten waar te beginnen en kost een hoop benzine. Idd een klein stukje is al goed genoeg. als de bomen maar vol en niet te hoog zijn.

Ja dat kan ik ook wel begrijpen.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: GEZOCHT: bloesemlocatie voor shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 22:20

Volgens mij is dat het grote fotografen geheim.
Enige wat ik weet is een bekende locatie in Almere. Ben er nog nooit geweest, maar heb van horen zeggen dat het een zeer gewilde en drukbezochte locatie is door vele fotografen en diverse (paarden)modellen.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 22:22

Revanches schreef:
Volgens mij is dat het grote fotografen geheim.
Enige wat ik weet is een bekende locatie in Almere. Ben er nog nooit geweest, maar heb van horen zeggen dat het een zeer gewilde en drukbezochte locatie is door vele fotografen en diverse (paarden)modellen.



Bekende locatie in Almere? Kom uit Almere:P weet je toevallig welke ze bedoelen?

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 08:09

Gianti schreef:
Revanches schreef:
Volgens mij is dat het grote fotografen geheim.
Enige wat ik weet is een bekende locatie in Almere. Ben er nog nooit geweest, maar heb van horen zeggen dat het een zeer gewilde en drukbezochte locatie is door vele fotografen en diverse (paarden)modellen.



Bekende locatie in Almere? Kom uit Almere:P weet je toevallig welke ze bedoelen?


Hoor ik ook vaak maar weet zelf niet waar het is en twijfel of ik 't wel wil weten. Ken iemand die het weet maar heb toen gezegd van laat maar, nadat ze mij vertelde dat er onwijs veel klachten van omwonenden geweest waren. Ieder jaar. Ik wil best bloesems op de foto maar niet als mijn medemens er last van heeft. :=

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Re: GEZOCHT: bloesemlocatie voor shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:40

Hoi allemaal, het is inderdaad lastig om een leuke + rustige plek te vinden.
Wie weet is dit iets voor jullie? :D
https://www.facebook.com/events/402100660153531/
https://www.facebook.com/events/395812344121005/
Een bloesem workshop!! Ik heb een prachtige bloesem-locatie vlak bij Utrecht gehuurd waar we deze dag dus met de paarden mogen komen :) De modellen zijn dus al geregeld, en er is in de ochtend veel begeleiding voor beginnende fotografen! In de middag mogen de meer ervaren fotografen aan de slag en gaan we de foto's ook gelijk bewerken met photoshop! Er zijn nog enkele plekken vrij! :D