Mijn droom is om deze wereld een stukje mooier te maken en het liefst door het helpen van kinderen in moeilijke omstandigheden. Nu is er een kans dat deze droom werkelijkheid kan worden. Save the Children organiseert op dit moment een wedstrijd waarbij ze op zoek zijn naar de mooiste droomfoto’s. De winnende fotograaf zal afreizen naar een ontwikkelingsland om het werk van Save the Children en de dromen van kinderen daar zo sprekend mogelijk vast te leggen. Het lijkt mij ontzettend gaaf om dit te mogen doen en op deze manier mijn passie voor fotografie te combineren met mijn droom om kinderen te helpen.
Catch your dreams!
I wanna fly!
Everyone deserves to be happy!
Everyone deserves to grow old with their family
My dream for everyone.
Ik ontvang graag tips voor mijn foto's!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 13-02-15 19:29, in het totaal 3 keer bewerkt Reden:Tekst verwijderd waarin om stemmen werd gevraagd en [TAG] toegevoegd.
Wow, ik vind foto's 2,3,4 erg sterk. Mooi die foto's met die balonnen, sterke platen en mooie kleuren, maar dat contrast in foto 4 (zowel qua kleur als leeftijd) is ook echt super!
Aleen foto 1 vind ik niet zo mooi, omdat het silhouet er niet zo mooi uitkomt (alsof het meisje maar 1 arm heeft, als je begrijpt wat ik bedoel) De rest vind ik prachtig! (de eerste foto vind ik trouwens wel heel mooi gefotografeerd, alleen de hoek niet)