Mijn doel van 2013 werd, vanwege het ernstig overschrijden van de deadline, omgedoopt tot goede voornemen van 2014; het ordenen van mijn foto's.
De wake-up call was een berichtje van mijn Mac; Het geheugen zat vol. Geen probleem dacht ik, zo opgelost!
Tja, dat duurde toch iets langer en is toch iets moeilijker dan verwacht; 1TB aan foto's laten krimpen.
Tijdens het opruimen kwam ik weer een hoop foto's uit dierentuinen tegen en naar mijn weten heb ik die nog nooit geplaatst. Afgezien van;
* Leonyr @ [FK] [FOTO] De Grote Boze wolf en onderwater pracht
* Leonyr @ [FK] [FOTO] Van Koning tot regenboog
Het zijn in totaal drie dierentuinen (Antwerp ZOO, Avifauna, Rhenen).
Hoe dan ook, al die prachtige dieren verdienen een eigen topic!

Tips zijn zeer welkom, daar kan ik alleen maar van leren. De foto's zijn gemaakt met een Sony A65 of een Canon 70D.

Antwerp ZOO | Canon 70D
1. Zoekplaatje.

2. Een prachtige groene kikker (Nog steeds aan het balen dat ik vergeten ben op het informatieplaatje te kijken)

3. Een vegetarische leeuw.

Avifauna | Sony A65
4. In Avifauna werd ik bekogeld met lori-uitwerpselen...

5. Een papegaai tijdens de roofvogel-show maakte een mooie vlucht.

6. De machtig mooie en imposante adelaars moeten er natuurlijk ook bij! Dit jong vond de camera uitermate interessant...

7. Idem

Ouwehand in Rhenen | Sony A65
8. Een zeeduivel, onwijs groot dier en prachtige tekeningen.

9. Een duikende ijsbeer. Zo heb ik een half uur voor het verblijf staan wachten op hét moment.

10. Ineengedoken als bescherming voor het gure weer.

11. Letterlijk Finding Nemo, het visje floepte iedere keer weer terug het koraal in.

12. Een wolf, die al het bezoek allang gewend is en er zich niks meer van aantrekt.