Een aantal van “ons” heeft het zelfs een heel jaar volgehouden en elke week een foto geplaatst. Iedereen die mee wil doen, mag mee doen, alleen let er wel op dat dit een topic is voor volhouders en niet om sporadisch een fotootje in te zenden, daar zijn andere topics voor.
De bedoeling is dat je elke week jouw favoriete foto van die week inzendt. Dit mag van alles zijn, we werken hier niet met thema’s. Zet er wel duidelijk boven dat “Foto van week #” boven of onder en de foto moet niet in link, maar zichtbaar in het topic, zodat het duidelijk is en ik zo min mogelijk foto’s mis voor de lijst.
De inzending moet vóór maandag 22:00 geplaatst zijn. Ik maak daarna de lijst op en plaats die dan. (het kan wel eens voorkomen dat ik te laat ben, maar dan heb ik het druk of ben niet aanwezig of iets dergelijks)
Je hoeft geen topfotograaf te zijn om mee te doen, maar als je mee wil doen, gá er dan echt voor en houd rekening met (opbouwende) kritiek van andere fotografen.
Het is niet verplicht op (opbouwende) kritiek te geven, maar het is wel ontzettend leuk en leerzaam. Schroom dus niet om foto’s te bekritiseren.
Het kan zijn dat je een keer helemaal geen tijd hebt gehad om foto’s te maken. Plaats dan een foto “uit de oude doos” maar probeer dit zoveel mogelijk te vermijden. Het topic is voor mij persoonlijk om mijn fotografie te stimuleren en als je steeds oude foto’s plaatst, sla je die plank wel mis…

Vorig jaar hebben de volgende bokkers het het hele jaar volgehouden:
Agossie (ja, ik… maar dat moest ook wel, hè…

Ash_
calice
ismy
Lipydo
lovey_ou
magda_90
NatassJa
Nefertarie
Tesseke
Tinky12
Ik heb vandaag nog geen PotW, maar die zal spoedig komen.
Uiterste inzendtermijn voor week 1 is maandag 6 januari 22:00. (en dat geldt ook voor mij!)
Succes!!