Voor diegene die nog niet bekend zijn met mijn werk, ik fotografeer al een tijd in opdracht en daarbij fotografeer ik paarden, het liefst in een mooie natuurlijke omgeving (Merel Bormans Photography). Sinds kort heb ik een studio, daar had ik al enkele huisdieren in gefotografeerd, dit heb ik die keren gedaan in een studioruimte aan huis, maar met paarden is dit natuurlijk geen doen. Daarom heb ik alle apparatuur mee genomen en fotografiesessie gehouden op ML-stables.
Mijn zusje had daar een leasepaard en wilde die graag op de foto hebben voordat het leasecontract (helaas) eindigt. Ik heb van deze gelegenheid gebruik gemaakt en nog een aantal andere paarden in de studio gezet, een erg leuke en mijns inziens een zeer geslaagde avond!
De shoot heb ik overigens samen met Lisa Dijk gedaan. Heel erg gezellig!
Die avond was het trouwens wel heel erg koud, ik zag de thermometer op -8 staan!
Bij deze de resultaten van de shoot:
#1 Zorgana, het ex-leasepaard van mijn zusje, deze prachtige merrie is nu ergens anders heen, onbekend waar.

#2 Knappe Paint Peppy

#3 Een leuke foto van Bucky

#4 Quarter horse Lee

#5 Connomara Flower

#6 Prachtige Quartermerrie Pocos, dit was een lespaard op ML-stables, ik heb er zelfs een paar weken geleden nog een drietal lesjes op gereden, ontzettend leuk dier! Maar tijdens de shoot kwam ik erachter dat ze inmiddels van een particulier is, ze hebben een ontzettend leuk paard aan haar!

Hoewel er nog ruimte is voor verbetering (als je suggesties heb, ze zijn zeer welkom) vind ik het een geslaagde dag geweest en ik kijk al uit naar de volgende shoot! (die staat al in de planning).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik hoor graag wat je er van vindt!