[FOTO] Back in time

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

[FOTO] Back in time

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 18:17

Heyy, in hoop van zegen dat dit niet weer een flop als gister word, en ik ineens 5 dezelfde topics blijk te plaatsen. Ik wilde hier graag mijn profielwerkstuk showen, en wel in de vorm van foto's (': Voor ons profielwerkstuk hebben een klasgenote en ik de kledinggeschiedenis doorgespit, en aan de hand van een theoretisch onderzoek een jurk gemaakt, de jurk bestaat uit een 'onderbroek', daarover een 'nachthemd', daarover een hoepelrok, met daarover de gebloemde onderjurk, en daarover de groene bovenjurk. Jurk komt misschien vrij voor verkoop, mocht iemand geïntresseerd zijn, laat het weten. Voor ons beiden ons eerste naaiwerk, maar we zijn er toch flink trots op.

Ik zet normaalgesproken eigenlijk geen copyright op mijn foto's, maar omdat er echt gigantisch veel werk in zit, nu dus even wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik gok dat de kwaliteit achteruit gaat met verkleinen, maar heb het nog niet bekeken

Ik ben voornamelijk bezig geweest om de jurk in zijn geheel duidelijk op de foto te krijgen, dus heb niet heel veel geëxperimenteerd of gekeken naar verschillende aanzichten. Bokker lovelanga daarentegen is ook foto's komen maken, en ik heb van haar al verschillende mooie foto's gezien (: Als het goed is zal zij ze binnenkort ook plaatsen.

Ik wil nog even respect betuigen aan mijn model, die voor mij in deze kou is gaan staan, en heb haar beloofd even te linken naar haar deviantart. Klik
Laatst bijgewerkt door RusselNuwell op 04-02-12 18:32, in het totaal 3 keer bewerkt

xJorgx

Re: [FOTO] Back in time

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:19

mooi hoor

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:24

Wauw wat prachtig, ik begrijp dat je daar trots op bent! Vertel eens wat meer over welke periode en waar deze jurken gedragen werden?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 18:27

Haha oeps, ik dacht dat ik dat erbij had gezet. De jurk is een renaissance jurk, uit de hoog-renaissance en zou qua kledingsstijl het meest op zijn plek komen in Italië, gedragen door de adel en de burgerij.
Laatst bijgewerkt door RusselNuwell op 04-02-12 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:29

Mooie foto's jammer van foto 1 dat haar ogen niet ver open staan. +:)+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 18:54

Dankje (: En klopt, de zon was erg fel, als ik zelf ergens anders ging staan waren de foto's overbelicht geweest, maar nu moest zij dus pal tegen de zon in kijken. Helaas zet je bij dit soort foto's niet even een zonnebril op.

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:13

Wauw, wat een mooie jurk en mooie foto's!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 09:40

Ik vind de foto's zelf niet heel interessant, vind het model nogal krampachtig overkomen.
maar knap dat je die jurk zelf gemaakt hebt ;)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:06

je model staat overal in het midden kijk overal met een dichte mond.
een vrouw zet je met een mond iets over op de foto.
daarbij zorg dat je de handen altijd ziet.
eigelijk zijn alle foto`s bijna het zelfde.