Grotere versie: http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2010/ ... ebruin.jpg
Model: Canon EOS 300D DIGITAL
Shutter Speed: 1/60 second
Aperture: F/4.0
Focal Length: 35 mm
ISO Speed: 100
Objectief: Canon EF 28-90mm 1:4-5.6
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marloes0508 schreef:Wauw Mireille, dan bereik je inderdaad nog heel veel meer! Doe je dit in photoshop? Ik heb 't programma wel, maar kan het niet zo goed. Kun je me uitleggen hoe je bij een deel van een foto het contrast verhoogt? En hoe zet je de ogen aan? Oneffenheden wegwerken heb je gewoon met de brush gedaan neem ik aan?
Als je evt. de grote versie voor me zou willen bewerken op deze manier, zou ik 'm je graag even toe mailen
Mireille schreef:Marloes0508 schreef:Wauw Mireille, dan bereik je inderdaad nog heel veel meer! Doe je dit in photoshop? Ik heb 't programma wel, maar kan het niet zo goed. Kun je me uitleggen hoe je bij een deel van een foto het contrast verhoogt? En hoe zet je de ogen aan? Oneffenheden wegwerken heb je gewoon met de brush gedaan neem ik aan?
Als je evt. de grote versie voor me zou willen bewerken op deze manier, zou ik 'm je graag even toe mailen
Dat is inderdaad met Photoshop gedaan. Een combinatie van technieken en losse lagen. Er is ook niet één methode voor. Het kan op diverse manieren en is ook sterk afhankelijk van wat je prettig vind werken. Photoshop krijg je het aller beste onder controle door gewoon eens te gaan proberen. Dan zie je wat diverse tools doen en hoe je die goed kunt gebruiken. Ik pak de grote versie uit de link nog eens, dan zal ik daar een tutorial bij schrijven, zoals ik nu deze foto heb bewerkt. Dat is voor andere bokkers dan misschien ook leuk.