hier even paar foto's van kindje van bijna een jaar. De achtergrond heb ik alleen niet zo mee.. maar het zwembadje stond daar dus moest het daar met doen
ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laatst bijgewerkt door Mireille op 14-07-10 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[Foto] > [FOTO]
Ik vind het gezichtje niet echt spreken, als het kindje lacht spreekt het waarschijnlijk meer.
Aanrader is om geen foto's meer te maken in het zwembadje, de blauwe gloed weerkaatst op de huid en dat is simpelweg niet mooi en vind ik zelf ook storend.
Probeer eens wat andere composities: iets meer afstand van het kindje en plaats hem eens wat meer links of rechts.
Zijn geen gekke foto's hoor, maar er is zeker plaats voor verbetering!
Freedom1
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-10 18:30
ik heb foto's waarbij hij er helemaal opstaat, alleen wil ik die niet op internet zetten omdat hij er helemaal bloot opstaat
Blablabla11
Geplaatst: 14-07-10 22:17
Vind hem ook niet echt spreken, enneh weet dat jij er niets aan kan doen maar snotjes op de foto vind ik nooit zo charmant Afschermen voor het internet doe je goed hoor er lopen een hoop gekken op de aardbol rond Het blauwe van het badje is idd ook niet erg gunstig, maar als je de emmer weg haalt valt de achtergrond volgens mij best mee..