[FOTO] Lemon Dalmatiër Senna

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Medea

[FOTO] Lemon Dalmatiër Senna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 14:08

Omdat ik nooit durfde (:o) , bij deze mijn eerste foto's op FK.
Ter informatie:
. Model van de dag was Senna, de lemon Dalmatiër van mijn beste vriendin.
. Foto's zijn genomen met een EOS 400D en een Canon EF 70-300 mm F/4-5.6 IS USM lens.

Eigen commentaar:
. Bij de zittende foto de irritante bruine vlek (veroorzaakt door mijn eigen hond..), ik heb momenteel even geen programma om bij te snijden.
. Ik twijfel wat over de scherpte bij beide foto's

Afbeelding

Afbeelding

Fototechnisch commentaar is meer dan welkom!

Rennie89

Re: [FOTO] Lemon Dalmatiër Senna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:11

allereerst een prachtige hond!

Ik vind bij de eerste foto de hond niet echt leuk kijken, als de bek dicht was geweest sprak die me al wat meer aan. Verder technisch wel oke!

tweede foto inderdaad dat bruine hoekje, kan je makkelijk bewerken dat het er niet meer is. ik stoor me hier echter aan iets en denk dathet de manier van zitten is ofzo? je had zo'n foto beter van de zijkant kunnen nemen, dat ziet er naar mijn idee wat fijner uit :P

Maar kwalitief geen slechte foto's :D ik heb presies de zelfde lens (al licht die nu te verstoffen gezien ik nu een L lens heb :+ ) en is een fijn scherp dingetje!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:09

De eerste foto kijkt je hond heel leuk vind ik juist =)

tweede foto ben ik met lifaya eens ;)
*bij de tweede foto wil ik als je het wil wel het vlekje weg werken? dan kan je even een PB sturen. :)*

verder kan ik niet echt iets zeggen over de foto's omdat ik daar geen ervaring mee heb.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:18

Gave hond allereerst!

Ik vind de hond op beide foto's de indruk geven dat hij het niet zo leuk vind, dat hij iets anders veel leuker vind.
Dat is jammer, want t is wel een mooi model! Juist met die blauwe ogen had ik de eerste iets meer van voren
genomen, zodat het andere oog ook meer uitkomt. Bij de tweede vind ik de hond niet zo fijn zitten, had liever
2 poten naar 1 kant gezien of echt meer zitten, deze geeft me het gevoel dat hij zo achterover kukelt, op
dr gaatje zit zegmaar. Oa door de houding had ik ook deze liever wat meer van opzij gezien.
Verder nette foto's! Mooie, rustige, wazige achtergrond gekozen en scherpte is oke :j

Maaikee43

Re: [FOTO] Lemon Dalmatiër Senna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 22:12

hele leuke hond
Alle 2 de foto's preken me erg aan.
De eerste vind ik mooi, want de lippen van de hangen lekker.
En je ziet een mooie tong met lekkere velle tanden.Ik vind het een heel fijn platen.
2 vind ik ook erg mooi, alleen het neusje is niet echt helemaal scherp. Ik zal je even een pb sturen voor dingen die je kan gebruiken(kwa bwerken enz.) !Ook heeft het een lekkere rustige achtergrond.