Op het moment heb ik een Slingshot. Deze vind ik echter behoorlijk irritant omdat de band irritant tussen je borsten door gaat. Ik ben eigenlijk op zoek naar een rugzak waar mijn spiegelreflex met bevestigde lens en minimaal vier lenzen, een flitser, een Gorillapod en een boel filters in passen. Ik heb al gezocht bij Lowepro, maar de grotere tassen zijn meteen €200 en daar passen nog maar 3, maximaal 4 lenzen in. Een beetje extra ruimte is fijn zodat ik nog een tijdje met de tas vooruit kan! Wie weet een goede tas, hoe duur is deze en waar is ie te koop?
Tatiane
Geplaatst: 31-05-10 14:31
Kijk eens op de site van konijnenberg... Daar kan je meteen wat vergelijken. Heb net in de rapte eens gekeken, en er zitten tassen onder 150€ tussen waar tot 6 extra lenzen in kunnen!
Misschien een tas van Naneu pro? Die hebben hele fijne rugzakken, zowel veel grotere (met dan ook echt een band voor evt om je heupen en een borstriempje die evt vast kan) als kleinere waar nog veel in kan.
__Elizabeth
Wil je een schoudertas of een rugzak? In het geval van een schoudertas ben ik persoonlijk in ieder geval erg fan van Billingham (klassieke degelijkheid met een paar inventieve snufjes) en Domke (prettig draagbaar, compact maar ruim, zeer inventief). Maar dat wist je al
Ik heb ook een Lowepro rugzak. Echter, hier in Nederland zijn ze schreeuwend duur. Ik heb er van de winter 1 gekocht voor mijn vriend op Amazon.co.uk, daar was deze tas 50% goedkoper!!!!
LowePro heeft hele handige indelingen, ruime tassen en is goede kwaliteit, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het er heel erg uitzien als een cameratas. Dat is vaak geen probleem, maar dat zet ik 'm niet met een gerust hart bij de uitgang van een attractie in een pretpark neer bijvoorbeeld.
love_wiepke
Geplaatst: 03-06-10 13:21
zolang je maar op je spullen let toch? een normale tas ziet er toch ook uit al 'oh daar kan wel eens geld in zitten', en die zou je toch ook niet met een gerust hart ergens laten staan ?
Cameratassen zien er nou eenmaal zo uit denk ik dan..maargoed de Lowepro Fastpack 200 heb je in het rood en in het blauw..misschien maakt dat een verschil?
Tja ik heb daar toch net een andere mening over dan jij . Ik vind LowePro tassen trouwens ook best wel lelijk . Ik hoef er geen schoonheidsprijs mee te winnen en ze zijn heeeel erg praktisch, maar nee. Lelijk . Crumplers vind ik er al veel minder camera-tas achtig uitzien en zien er ook wat leuker uit gewoon.
Nikka
Geplaatst: 03-06-10 15:55
De lowepro die ik heb ziet er echt uit als een rugzak. Overigens heb ik, als ik minder spullen mee wil nemen, deze:
Ik heb de Lowepro Primus AW en ben echt super blij met de rugzak. Je kan onderin je camera en lenzen doen, bovenin je spullen en als je de grote versie neemt kan je voorin je laptop meenemen. Ik wilde graag een stevige rugzak met een aparte ruimte voor spullen aangezien wij veel klimmen en in de bergen wandelen. En tot nu toe heb ik geen spijt.
Jill-E kijk maar hier http://cameraexpress.nl/ Ze hebben ze in allemaal verschillende maten. Hier past een DSLR (Canon 50D), met batterypack, en 4 niet al te grote lenzen in (18-36, 24-105, 50mm, extender en er zou er nog een bij kunnen van die maat)
Yasmine
Geplaatst: 04-06-10 17:21
Nikka, heb jij een Jill-E? Ik ben helemaal verliefd op die tassen, maar ze zijn zó duur