Voorbeeld foto's Canon SX 210 IS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Voorbeeld foto's Canon SX 210 IS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 01:28

Hey,
Omdat hij nog niet in het lijstje stond even wat foto's met mijn nieuwe camera. Het is een canon SX210 IS, het is een beetje de canon tegenhanger van de lumix TZ7/TZ8. Ik heb uiteindelijk toch voor deze gekozen omdat hij me iets makkelijker in gebruik leek (hij is net iets kleiner en heeft meer zoom). Bovendien ben ik met canon meer bekend en erg tevreden over canon producten die ik heb panasonic kende ik eigenlijk niet en het prijsverschil viel me uiteindelijk wel mee. Ik heb al jaren geen camera meer gehad. Dus in dit geval dus voorbeelden van wat de allergrootste camera kluns ook met deze camera nog kan. Ik vind hem zelf erg makkelijk werken, de inteligente auto werkt goed en herkent ook echt wat voor situaties je schiet is dus handig voor de camera klunzen!
Dit is hem dus:
Afbeelding

Alle foto's hieronder klikken om te vergroten
Nou om te beginnen maar portret helaas geen mensen die ik op internet mag zetten dus paardenhoofden. Dit is wel jammer want bij mensen herkent hij het gezicht en steld hij wat beter scherp:
Afbeelding

Afbeelding

De macro stand, heb nog niet helemaal door hoe je zeg maar zo'n detail foto maakt met onscherpe achtergrond. Maar volgens mij ligt dat aan mij?
Afbeelding

Afbeelding

Landschap(ook dit ligt niet aan de camera het landschap was ook gewoon een beetje saai en druilerig die dag :Y) )
Afbeelding

Afbeelding

Nu beweging Sommige van deze zijn aardig ingezoomd ik gebruik alleen de optische zoom omdat ik van mening ben dat je net zo goed later op de computer digitaal kan inzoomen en het met 14X zoom als lastig genoeg is om de camera stil te houden :Y) en te richten op een klein vlakje in de verte.
Afbeelding
Hij ging zo hard dat het scherpstellen even moeilijk ging ik denk dat dit beter was gegaan als iemand anders het paard even had opgejaagd :Y) (ben niet gemeen geweest hoor hij begint al te rennen als je naar hem wijst omdat hij liever in de wei blijft }:0, maar hij rent dan natuurlijk wel weer de verkeerde kant op)

Afbeelding
Deze was een stuk mooier geweest als ik kon richten, maar laat wel zien dat je zelfs bij beweging en met veel zoom nog redelijk scherpe foto's kan schieten.

Anders: weet niet echt of ik dit onder portret of macro oid zou moeten zetten:
Afbeelding
leuk, je kan meteen zien in welke kleur in mijn camera heb gekocht :P

Afbeelding
Ja nu weet je het zeker in heb de paarse :Y)

Billen:
Afbeelding

Even voor de grap color swap:
Afbeelding
Dit werkt beter tegen een niet gekleurde achtergrond trouwens, bruin is ook niet zo'n handige kleur om te swappen zoals je wel ziet aan de boom erachter ;)

ls je reacties of vragen hebt geef deze asljeblieft via PB Dit topic zal gesloten worden en komt als voorbeeld topic bij: [INFO]welke camera moet ik kopen?
Hoop dat andere camera kiezers er wat aan hebben.

Groetjes Liedje

Fnanne

Re: Voorbeeld foto's Canon SX 210 IS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:31