[FB] Rainbow's paradise...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

[FB] Rainbow's paradise...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 13:07

Ik ben sinds kort weer begonnen met het maken van manipulaties. Ik heb nooit echt een idee in mijn hoofd, ik begin en kijk wel waar ik eindig. Dit is mijn creatieve uitspatting van maandagmorgen. :) Tips en commentaar zijn welkom, graag opbouwend.
Kwaliteit is door het uploaden helaas achteruit gegaan...

Afbeelding

Credits:

PonyPower_x

Re: [FB] Rainbow's paradise...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:27

De titel vind ik er een beetje slordig op staan, misschien kan je die wat waas geven oid? Een beetje sprookjesachtig maken, net als de rest ;)
Het paard vind ik niet zo netjes uitgeknipt. Je ziet hier en daar nog een stukje van de oude achtergrond.
Het meisje haar hand van hetzelfde.
En ik vind het ook niet zo logisch dat het paard in het water loopt als daar het strand al begon :P

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 15:14

Hoeft niet logisch te zijn toch? Het is een fantasieplaatje.
Hand ben ik met je eens :j zag ik ook pas nadien, maar ik ben blind denk ik aangezien ik geen oude achtergrond van het paard kan ontdekken? Enkel af en toe een grillige lijn mssn... Oefening baart kunst, ben nog niet zo lang weer begonnen. Dus daar ga ik aan werken.

De tekst had iig een lichte waas, ik ben bang dat die met het uploaden verdwenen is... Ik kijk of ik er wat beters van kan maken. :)

PonyPower_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 15:47

neem dit nou alstjeblieft niet allemaal persoonlijk op, hé ;)
Ik geef ook maar mijn mening :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:20

Je had misschien het bruin van het paard en de huidskleur iets beter over kunnen laten lopen. En inderdaad de afwerking van bijvoorbeeld de hand, maar dat is al gezegt.
En ook ik vind het water bij de benen van het paard een beetje raar midden op het strand, ookal is het fantasie. Heb je het expres gedaan of perongeluk?
verder is die leuk hor ;)

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 10:53

Nee PP, natuurlijk niet. Ik sta open voor kritiek, ik zie alleen niet aan het paard wat jij ziet denk ik. :+

vinurr: met de overgang zat ik ook te sukkelen... Dit was het beste wat ik er van kon maken, maar heb vandaag weer wat nieuws ontdekt, dus mssn krijg het nog beter. :j Het water heb ik idd bewust zo gedaan, omdat het anders zo kaal leek... Maar ik kijk even of ik er wat anders voor kan fixen.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:45

Ja misschien wat keien op het strand? een zandstorm? (jeweetwel, wat je ook krijgt als je keihard over het strand galopeerd) en wat schelpen, zeesterren etc. :)