Ik zou graag tips en feedback ontvangen van de volgende foto's: 1
2
3
4
5
6
Achtergronden is helaas weinig aan te doen. Wei ligt helaas niet in een mooie omgeving, maar in de randstad
Laatst bijgewerkt door Lontje op 01-05-09 14:07, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Tag
SimoneDV
Geplaatst: 01-05-09 11:26
Was handiger als je ze even nummertjes had gegeven, maar 3 en de laatste vind ik de leukste. Inderdaad jammer van de achtergrond. Ik denk dat het wel leuker was geweest als je de halsters af had gedaan, de bescherming staat ook minder mooi maar ik snap dat als je dat nodig vindt je die dan niet af doet.
Heb ook niets toe te voegen! Leuke platen van de paarden. Idd jammer van die achtergrond, maar ja helaas je hebt niet alles voor het kiezen!
Je hebt ook de 70-300 toch?
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 02-05-09 09:07
Moderatoropmerking:
Zoals in de uitleg van [FK] te lezen is moet er onderbouwd commentaar gegeven worden waar de TS wat van kan leren. Graag hier rekening mee houden met het plaatsen van een reaktie.
Ik vind de achtergrond helaas wel storend. De foto's zijn wel scherp, dat wel! Ik had wel liever bij foto 5 een ander moment gekozen. Mooi paard, 3 is mijn favoriet in deze serie.