Hele mooie foto, geeft ook een mooie sfeer met het rustige groen op de achtergrond. Ik had hem aan de rechterkant iets meer ruimte gegeven, nu past net niet het hele pootje erop.
Ik vind het een héél geslaagde foto. Vooral die kleuren zijn prachtig!!
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 10-04-09 20:36
Moderatoropmerking:
Graag commentaar geven waar de TS wat aan heeft. Reakties als 'Wauw' etc. heeft de TS niets aan. Ook op FotoKunst moet er onderbouwd gereageerd worden.
Een aantal reakties zijn verwijderd.
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-09 21:29
Vie schreef:
Ik vind het een héél geslaagde foto. Vooral die kleuren zijn prachtig!!
Jammer dat je camera niet meer wou scherpstellen anders kon je een nieuwe foto maken waar het rechterpootje er helemaal op staat
Gipsylover
Geplaatst: 13-04-09 13:19
Mooie foto Steef! Ik vind 't jammer dat hij rechts niet nog wat ruimte had. Verder is de compo wel wat standaard, maar helemaal niet slecht of storend . Verder zou ik persoonlijk een stuk van onder af doen, maar dat is smaak.
Verder, erg gave kleuren ! (Hebje'mbewerkt?)
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-09 13:23
Hij is helemaal onbewerkt Copositie is idd wat standaard, maar ik was eerst bezig goed in de buurt te komen van de kikker daarna wilde m'n camera opeens niet meer scherpstellen zoals ik al zei Ik heb nog een andere met waar de kikker iets lager op de foto staat, misschien dat je deze mooier vindt zal hem even uploaden
Wooow! Wat een prachtige foto. Erg mooie scherp, heerlijke kleuren en mooi compostitie. Wel een beetje jammer dat in de linker en rechter hoek onder een beetje witte/overbelichte stukkjes zitten. Maar daar erger ik me absoluut niet aan! Heerlijk plaatje!
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-09 17:06
Cisss schreef:
Wooow! Wat een prachtige foto. Erg mooie scherp, heerlijke kleuren en mooi compostitie. Wel een beetje jammer dat in de linker en rechter hoek onder een beetje witte/overbelichte stukkjes zitten. Maar daar erger ik me absoluut niet aan! Heerlijk plaatje!