[FOTO] Kuyichi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_lucy_

[FOTO] Kuyichi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 23:33

Voor school (Sint Lucas - creative opleiding) kregen we de opdracht te kiezen uit 2 mode merken: Lanvin en Kuyichi.
Ik heb gekozen voor Kuyichi en moest voor fotografie een fotoreeks maken die als Kuyichi is.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden dus een reactie zou leuk zijn.

ps. Dit zijn natuurlijk mijn foto's, die ik natuurlijk nergens anders voor wat dan ook wil terugvinden, als je ze toch wil gebruiken ergens voor ben dan zo netjes het me eerst te vragen.

xXLiekeXx

Re: [FOTO] Kuyichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:42

Volgens mij is het 't niet voor de jongen weggelegd om model te staan.
Ik vind 'm er 'n beetje dood op staan overal.

Foto 1 vind ik erg mooi! De sjaal bij 't blond meisje zorgt er wel voor dat 't lijkt alsof ze geen nek heeft. en haar gezicht is 'n beetje grauw.. ?

Foto 2. Stoere jongen. mooi in 't midden. Misschien jammer dat er gras onder ligt, stoep was mooier geweest. Ook lijkt 't er 'n beetje op dat de jongen z'n ogen dicht heeft?

Foto 3 is gewoon mooi. Mooie lichtinval. Donkere wanden en daarachter zo'n vrolijke achtergrond. Helaas is de jongen weer tja.. I don't know..

Foto 4 is erg mooi. Misschien had je de jongen ervan af kunnen laten?

Foto 5 zegt me niks. Hij is gewoon..

Ik ben best wel kritisch geweest merk ik nu.. Sorry.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:51

Maakt niet uit. Lachen

Die jongen is mijn vriend vond het wel leuk, hem op de foto, vandaar. Knipoog

En dat gras is helemaal expres! Het merk is namelijk net als Max Havelaar (zelfde oprichter) een Fair Trade merk, dus alles wordt gerecycled en de katoenboeren krijgen een eerlijke prijs voor hun katoen.
Dus een beetje groen vond ik écht wel op izjn plaats. Lachen
Ow en de jongen heeft gewoon echt hele kleine oogjes.. Ach gut

op foto 4 tja weetniet vond hem zo juist wel leuk, beetje speels..

En foto 5 is een sfeerfoto, dat is mijn favoriet uit heel de reeks! haha, smaken verschillen.. Tong uitsteken

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:54

wauwie dit zijn pas echte foto's hahah

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:34

Mooie foto's zeg! Komen echt goed over Lachen Ik vind het alleen wel jammer dat het meisje met het donkere haar op elke foto haar benen in dezelfde positie heeft.

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:15

Ik vind de foto's mooi gelukt, laatste foto geeft een grappig effect. Ja
Foto 3 vind ik t beste gelukt. *LOL*
En ik vind die schoenen van dat blonde meisje echt heel gaaf, weetje waar ze die gekocht heeft? Bloos

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:24

Ik vind de foto's an sich wel leuk, maar allemaal iets te grauwig en wat groen. De jongen komt ook niet al te enthousiast over. Het is een leuke serie, vooral foto 3 vind ik compositioneel erg sterk. Wat de foto's met Kuyichi te doen hebben snap ik niet helemaal. Je zult er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik, maar ikzelf sie Kuyichi meer als een vrij zacht merk, ook nog eens fair-trade, en vrij bescheiden zegmaar. De foto's zijn daarintegen weer heel erg urban. leuk stijltje hoor verder Lachen

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:09

He! kijk nou, dat is de jongen die mij scheikunde bijles geeft Haha!
Verder vind ik het mooie foto's, alleen hier en daar ogen ze wat onscherp.
De kleuren vind ik trouwens wel mooi, want ik weet toevallig dat ze in de berenkuil veel feller zijn Knipoog

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:25

Wauwie ik vind het hele gave foto's! Ook gave omgeving met die grafitti enzo, waar zijn ze gemaakt?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:24

Hé, foto´s van een Sint Lachen .
Mooie foto´s, gave urban stijl. Ik ken het merk verder niet, dus ik kan helaas geen commentaar/tips geven of het merkgericht werk is zeg maar.
Ik vind je foto´s compositorisch wel heel sterk, en nummer 1 is mijn favoriet Lachen .

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:26

Ik vind de foto's op zich erg leuk, maar ik vind het jammer dat je weinig hebt gedaan met het merk Kuyichi. Het hele fair traide imago zie ik helemaal niet terug in deze foto's en dat is toch precies wat Kuyichi onderscheidt van een ander (spijkerbroeken)merk.

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:30

Mooie foto's Lucy Lachen
ik vind het goed bij Kuyichi passen, vooral door de kleuren.
alleen vind ik de schaduwen soms wat te hard, zoals bij foto 4 duidelijk te zien is in de gezichten.
ook vind ik de blikken van de modellen op sommige foto's niet helemaal Kuyichi, het zijn meer vriendinnen foto's die even grappig doen.
ik heb toevallig voor mijn vorrige periode op dezelfde plek gefotografeerd haha.

verder ga zo door
en ik ben benieuwd wat voor beoordeling je voor deze foto's hebt of zult krijgen Lachen

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 17:36

Bedankt voor de reacties! Lachen

ROX; Ze zijn in Eindhoven in de Berenkuil, dat is een ondergrondse fietskruising, ongeveer, haha.
(zo ziet het er uit.)
http://94.100.113.208/428400001-4284500 ... _SdWS.jpeg

Ik zat zelf ook een klein beetje te twijfelen of dit wel de ideale plek was voor de shoot, maar emt dat gras en wat bomen vond ik het toch wel oke.
Want als je naar de echte foto's van Kuyichi kijkt is het heel erg industrieel, wat mij zelf ook verbaasde.. maargoed toch voor deze plek gekozen, ik heb nog een idee.
Wij hebben een grote amerikaanse auto (Ford Thunderbird '66), die wilde ik dan met de lichten aan in het bos zetten.
Dit ga ik mischien morgen doen, moet even kijken wat voor weer het is..

En de blikken, tja, het model vond dat ze soms wat boos keek, ik vind juist dat nonchalante wel helemaal leuk! Lachen
Had eerst andere modellen maar die konden op het laatste moment niet (eentje met roze haar en een indo, super vet!)

Ik ben ook echt super benieuwd wat de leraar ervan vindt, hij was iig erg benieuwd zei die vandaag.. Ik ook! Haha! Maandag laat ik ze zien.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:57

Hee wat leuk om te zien, ik ben na 3 weken gestopt bij Sint lucas. het was toch niet helemaal wat ik erin zocht.

Ik vind dat je fotos' mooi gelukt vooral de eerste foto.
ik vind het alleen wat jammer dat je het kenmerk van Kuyuchi niet hebt terug laten komen. Zoals je weet doet Kuyuchi aan natuurlijk produceren van kleren. De kleren worden bijvoorbeeld gemaakt van boomschors. Laat dit meer in je foto's zien! Doe iets met het bos o.i.d. Succes!