Nu Spin 2

Ik kreeg veel commentaar op de achtergrond, dus bij deze vandaag nog een poging gedaan op een andere spin
Heb geprobeerd de achtergrond rustiger te houden en iets dichterbij te fotograferen
:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:
DJoysDesignz schreef:Veel beter steef! veel beteR!
Jorine_Falco schreef:Ik vindt hem niet beter. De achtergrond is nog veelste onrustig. Het onderwerp is ook niet scherp. Oefenen wordt dat steef
Jorine_Falco schreef:http://i38.tinypic.com/o9mk39.jpg
Hier is de spin scherper. Achtergrond blijft voor mij op beide foto's erg onrustig (op deze foto door alle takjes en kleurtjes, op de andere foto door de straat).
maar ik vind het een mooie foto van een vreselijk eng beest!
xDjailo schreef:over de foto zeg ik niks daar weet ik niks vanmaar ik vind het een mooie foto van een vreselijk eng beest!
Dankje
DJoysDesignz schreef:Ik heb helaas niet zulke spinnen om ze te fotograferen
In onze achtertuin zitten er genoeg
Moest er eerst onder 3 door en door 4 heen voordat ik naar deze kon
Andere zaten te hoog, zag je alleen een zwarte vlek. En die waar ik doorheen moest waren te klein
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Ik heb helaas niet zulke spinnen om ze te fotograferen
Je mag er wel 1 lenenIn onze achtertuin zitten er genoeg
Moest er eerst onder 3 door en door 4 heen voordat ik naar deze kon
Andere zaten te hoog, zag je alleen een zwarte vlek. En die waar ik doorheen moest waren te klein

Lennek schreef:Zo vind ik hem erg mooi genomen!
Alleen is de spin niet helemaal scherp en is hij naar mijn gevoel op sommige plekken wat te licht.
Maar deze vind ik echt al een stuk beter!!
Ik vind deze zelf ook beter
Spin is hier op mijn computer wel scherp
Marijee schreef:Goede foto!
Ook beter als de vorige, maar dat wist je al!
x_liesje_x schreef:ik vind deze ook veel beter!
haha ik heb gisteravond allebei je topics bekeken van deze spinnen,
en nu droomde ik vanacht dat er 2 spinnen in de woonkamer zaten! en dat ik een broek aan moest trekken die
in de woonkamer had gelegen. dus ik snel die woonkamer in de broek pakken en weer snel
de keuken in, trek ik hem aan en voel ik wat. doe de broek uit en kijk in de broekspijp,
en ja hoor daar zit die spin

Gipsylover schreef:Vind deze ook veel beter dan de andere.
Hier is de achtergrond al iets beter!
Lekker dooroefenen, maar in het algemeen mooie foto!