Idee voor bokt-film?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:45

Onze camera kan maximum 90 min. per memorystick filmen, maar we hebben wel 5 memorystick's Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:45

boygirl schreef:
legogirl

(legolas +boygirl )

maar vind bie djie leuker....

Kieffertje

Berichten: 1745
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 14:45

Het is mijn bedoeling wel wat kleine verwijzingen naar bokt in de film te verwerken (bokt-scheldwoorden is een heel leuk idee), maar het niet allemaal over bokt te laten gaan. Het moet wel een beetje een speelfilm worden. Shadowfaxx, een boktlotr zal het zeker niet worden. Dan wordt het namelijk wel een héél slap aftrekstel, zeker als je bedenkt dat dat een miljoenen(of meer)project was en wij vrijwel geen geld hebben.
Voor iedereen: Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik in eerste instantie een beetje het plot enz bedenk met behulp van jullie ideeën. Om die ideeën over te brengen, kan je natuurlijk altijd PB'en.
Mijn bedoeling:
- Het moet een soort (humoristisch) drama worden waarin de stal/manege/oid een soort ontmoetingsplaats vormt. De paarden zijn wel in beeld, maar we gaan geen dialogen etc. voor ze bedenken. De hoofdpersonen worden ook in hun thuissituatie gefilmd.
- Hoewel we allemaal amateurs zijn, is het wel de bedoeling dat het geheel een beetje goed in elkaar zit. Dat is de reden dat ik (evt. met nog een aantal personen) graag de leiding wil houden.
- Zoek in eerste instantie naar mensen die willen meeschrijven. Acteren, filmen e.d. komt later pas.
- Wat je moet doen is: Zeggen of je het leuk vind (hebben er al superveel gedaan, toppie OK dan! ) en vertellen of je mee zou willen doen met schrijven. Verdere ideeën kun je denk ik het best PB'en, voor het overzicht. Heb nu al gemerkt dat dat anders snel weg is. De resultaten zal ik op bokt zetten. Daar kan natuurlijk commentaar op gegeven worden.

Omdat ik hier vrij serieus mee wil doorgaan, hier het verzoek verder niet offtopic te gaan of te stemmen voor allerlei dingen. Een scenario moet overdacht worden, er kan nu nog nergens over gestemd worden. Alvast bedankt!

Edit: Als je wilt acteren of helpen met geluid/camera/licht/montage (ja, dat moet ook allemaal gebeuren), schrijf het dan ook even op.
Laatst bijgewerkt door Kieffertje op 23-05-04 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:45

Mienrandir *LOL*

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:46

RoSchmieGo = Rowygo en schmiegel

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:47

'In de ban van Bokt'

- Boygirl vertolkt 'Legogirl'
- Shadowfaxx vertolkt 'Shadeawyn'
- RowyGo vertolkt 'RoschmieGo'

-----

Zo Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:47

keej geen lotr.....dan blijf ik lekker Bie djie Tong uitsteken

scenario..... *denk* *denk*

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:47

Ik wil al zeker helpen met het senario Lachen

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:48

Kieffertje schreef:
Het is mijn bedoeling wel wat kleine verwijzingen naar bokt in de film te verwerken (bokt-scheldwoorden is een heel leuk idee), maar het niet allemaal over bokt te laten gaan. Het moet wel een beetje een speelfilm worden. Shadowfaxx, een boktlotr zal het zeker niet worden. Dan wordt het namelijk wel een héél slap aftrekstel, zeker als je bedenkt dat dat een miljoenen(of meer)project was en wij vrijwel geen geld hebben.
Voor iedereen: Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik in eerste instantie een beetje het plot enz bedenk met behulp van jullie ideeën. Om die ideeën over te brengen, kan je natuurlijk altijd PB'en.
Mijn bedoeling:
- Het moet een soort (humoristisch) drama worden waarin de stal/manege/oid een soort ontmoetingsplaats vormt. De paarden zijn wel in beeld, maar we gaan geen dialogen etc. voor ze bedenken. De hoofdpersonen worden ook in hun thuissituatie gefilmd.
- Hoewel we allemaal amateurs zijn, is het wel de bedoeling dat het geheel een beetje goed in elkaar zit. Dat is de reden dat ik (evt. met nog een aantal personen) graag de leiding wil houden.
- Zoek in eerste instantie naar mensen die willen meeschrijven. Acteren, filmen e.d. komt later pas.
- Wat je moet doen is: Zeggen of je het leuk vind (hebben er al superveel gedaan, toppie OK dan! ) en vertellen of je mee zou willen doen met schrijven. Verdere ideeën kun je denk ik het best PB'en, voor het overzicht. Heb nu al gemerkt dat dat anders snel weg is. De resultaten zal ik op bokt zetten. Daar kan natuurlijk commentaar op gegeven worden.

Omdat ik hier vrij serieus mee wil doorgaan, hier het verzoek verder niet offtopic te gaan of te stemmen voor allerlei dingen. Een scenario moet overdacht worden, er kan nu nog nergens over gestemd worden. Alvast bedankt!



oke oke, mrruh....wat dan?

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:48

ik wil met alles helpen, het liefst een grote Rol Acteren, ben ik " goed" in Tong uitsteken nee egt, ik kan me erg inleven, das melig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:48

ik snap het niet meer????word het nou wel lotr of geen.....

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:48

RoWyGo schreef:
RoSchmieGo = Rowygo en schmiegel


Het is Smeagol Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:49

uuhm kunnen we geen serieus verhaal maken dat iedereen omstebeurt een zinnetje doet? ofzoiets

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:49

shadowfaxx"]
[quote="RoWyGo schreef:
RoSchmieGo = Rowygo en schmiegel


Het is Smeagol Knipoog
[/quote]

ach ja, kan ook Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:50

maar het wordt toch geen lotr verhaal ?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:50

Kieffertje schreef:
Shadowfaxx, een boktlotr zal het zeker niet worden. Dan wordt het namelijk wel een héél slap aftrekstel, zeker als je bedenkt dat dat een miljoenen(of meer)project was en wij vrijwel geen geld hebben.

Nee dus Knipoog

Kieffertje

Berichten: 1745
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 14:50

Komt vanavond Lachen . Maar wilde tot dan niet wachten met dit verhaal, omdat we dan al op 10 pagina's zouden zitten. Dus een verzoek aan iedereen: Quote het lijstje, zet je naam erbij en zet er ook bij wat je eventueel wilt doen. Met de schrijvers kunnen we dan (via msn) aan het werk gaan. Wacht dus verder even tot vanavond Lachen

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:50

t word vast leuk maar dat idee van BG vind ik iets minder, steeds een zinnetje, wie wil dr eigenlijk allemaal acteren?

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:50

Het hoeft niet persé een Boktlotr te worden, en btw, welk geld hebben we nodig? Niets, als je een bos hebt een een paar oude lakens en wat verf heb je het al. en 'In de ban van Bokt' ging trouwens niet echt over Lotr als je het hebt gelezen op de vorige pagina >;)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:51

Ik vind het echt een superidee! En dan de film gaan verkopen op Bokt haha.
Het is wel leuk en ik wil misschien wel cameravrouw zijn, heb alleen geen camera. Een personage spelen lijkt me ook wel leuk alleen ben niet zo goed in acteren. Schrijven is niet mijn allersterkste vak. Maar knutselen (decor enz) lijkt me wel heel leuk......
Maar aangezien er mensen ver weg wonen moeten we hier ook een oplossing voor vinden.....

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:51

klopt t lijstje nu helemaal? wie kwoot m?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:51

Mensen die meedoen:
Mientjeuh

Tong uitsteken

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:51

shadowfaxx schreef:
Het hoeft niet persé een Boktlotr te worden, en btw, welk geld hebben we nodig? Niets, als je een bos hebt een een paar oude lakens en wat verf heb je het al. en 'In de ban van Bokt' ging trouwens niet echt over Lotr als je het hebt gelezen op de vorige pagina >;)


niet eng gaan aankijken haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:52

geen goed idee nee,

[edit]ieder een zinnetje bedoel ik [/edit]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-05-04 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:52

ik doe ook mee