Allemaal dezelfde foto bewerken deel 22

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:40

Die is mooi NinaTijger!!! Die manen heb je gaaf gedaan!

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:42

Ninatijger: Stoeerr!! :d Met die manen het is goed gelukt! .. Alleen de hoeven zijn een beetje aan de kleine kantt

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:42

Ik vind alle bewerkingen wel leuk
Is het goed als ik er een paar in mijn profiel zet ?

SharOnn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:46

Die van NinaTijger is mooi ! Hoe doen jullie dat ? Ik krijg nog niet eens een programma om te bewerken gedownload, de pc verwijdert ze steeds weer.. weet iemand een goede site waar ik een foto bewerk programma kan downloaden ?
Graag pb.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:47

switchx schreef:

Die van mij ook?

Haha...

CarpeDiem_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:52

ik zie nu hoe hard de kwaliteit achteruit is geholt door het up loaden

mijn commentaar :

Stravero: Jammer dat de bloem bij het neusje niet zo netjes is werg gewerkt is en dat de stengel bij het beentje helemala niet, het bovenste lettertype vind ik persoonlijk niet echt mooi. de tekst is niet helemaal duidelijk te lezen
Sesiel_: Hij lijkt erg simpel, erg jammer

Pagina 2

Pinpanda: Dit vind ik wel een mooie bewerking, hij heeft iets magisch
Otje_merlot: Leuk die maantjes ook het halster netjes weggewerkt
Nynkk:Knap samengestelt, jammer dan het paardje zo klein is en dat je geen weerspiegeling in het water ziet
Shalimar: Hij trekt mij persoonlijk niet echt, daat bootje doet me denken aan een spookschip ik weet niet waarom door de gloed denk
Melletjuh: Ik vind hem wel leuk, de filter over het paardje is inderdaad wat minder maar het stoort niet
Sizz: Het witte randje stoort me niet echt Ik vind het wel wat hebben. Ook netjes weg gewerkt dat bloempje bij de neus
Shalimar: Ik vind hem een beetje eng dat oog kijkt me zo eng aan, wel leuk die glinstering op die hoorn
QuijoSavan: Hij oogt wat simpel, hihi die schilpad

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:06

switchx schreef:

ik denk dat iedereen hier dat wel goed vind, maar misschien moet je even diegenen pb'en ofzo?

NinaTijger heel erg mooi gedaan, met die manen en staart, het lijkt wel net vuur in het geheel, met die achtergrond, was dat ook de bedoeling?? (wel heel mooi )

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:34

Hier is de mijne:

Afbeelding

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:36

switchx schreef:

ja hoor is goed maar zou hem dan we opslaan, en niet doorlinken want ik haal meestal na verloop van tijd de foto`s uit foto bucket en dat is dan jammer als je ze dan kwijt raakt

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:49

mijn vrije bewerking

Afbeelding

Debb

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken deel 22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 20:30

En weer een stukje commetaar van mij

Shalimar; jammer dat het schipt slecht geknipt is (wat ook niet zo makkelijk is maargoed..) En ik vind dat er iets te veel paarden op staan. Wel leuk idee
Melletjuh; leuk! heel orgineel idee. Ik vind het filter er wel goed bij passen hoor netjes geknipt
Sizz; mooi, jammer van het witte randje om het paard.
Shalimar; leuk gedaan! vind alleen presoonlijk de hoorn ietsjes te land. verder erg leuk gedaan!
QuijoSavan; Met naam is leuker Maar eigenlijk mag je maar 1 thema bewerking doen, dus ook niet een thema bewerking zonder en met naam. maarja... leuke rand
NinaTijger; mooi!

pagina 3

Pasamba; mooi! alleen de rand is niet zo... & ik zou over de hele bewerking een filter gedaan hebben denk ik, niet alleen over het paard
sesiel_; leuk, maar het paardje past op een 1 of andere manier niet goed bij de achtergrond vind ik...

xXIris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:05

die is mijn 1e bewerking..
Afbeelding

ik heb hem iets veranderd ik weet niet of het mog maar daarom heb ik mijn eerste er ook toch op laten staan!

Afbeelding

Hij heeft nu vrije tijd en denkt straks moet ik weer werken!
dus geniet!
Laatst bijgewerkt door xXIris op 19-06-06 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:12

@iriojoppa: Ik vind hem wel leuk geworden maar het moet zijn: 'this is my free time'. Ik zie nog wat randjes en dingetjes van de 'oude' achtergrond van Nureina, maar knippen is dan ook erg lastig. En ik had zelf niet voor een witte tekst gekozen of een donkerder kleurtje als randje omheen gezet...hij is zo een beetje onduidelijk....

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:45

iriojoppa dit is wel beter maar omdat je die rand erom heen hebt gedaan
valt de hele neus van het paard weg..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:48

Zoals ik net in mijn pb al zei mogen verbeterde versies niet.

(En ik had persoonlijk ook niet voor oranje gekozen. Ook bedoelde ik een randje om je tekst zodat ie meer opvalt en als je dan een rand doet om je foto had ik hem minder dik gemaakt en gezord dat het paard niet wegvalt...)

Het is de bedoeling dat je leert van het commentaar van anderen en dus steeds beter gaat worden. Gewoon veel oefenen en goed op je tekst letten. Luister naar de opmerkingen van anderen en doe er wat mee in de volgende rondes....

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 00:33

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 07:31

Noafleur, SUPER!!!!!! Wat heb je dat gaaf gedaan!!! Echt heel knap!!

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 07:34

hahahahahahaahabhaaha
heo kom je derbij
hahahahahahahahaHIj is zooooow grappig echt heel gaaf gedaan!

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:19

NoaFleur, echt geweldig!! Hoe kom je aan die benen?

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:27

Noafleur, Super, geweldig

_Lady_lover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:40

Super stoer man !!! je moet er maar opkomen!
echt knap

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 07:10

Gaaf man en idd je moet er maar opkomen, echt gaaf

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:11

M'n commentaar

@ pipanda: Erg jammer van dat witte plukje manen bij haar hals.. Vind de manen helemaal om zo te zien eerlijk gezegd niet zo mooi Maar voor de rest is je bewerking helemaal super

@ Orola: Slecht uitgeknipt.. voor de rest supersaai.. probeer er meer aan te doen en er meer tijd in te steken!

@ Otje_Merlot: Netjes vind dat groene ding wel wat hebben eigenlijk Ik heb geen commentaar ja misschien kon je trouwens wat tekst erbij zetten?

@ Nynnk: Vind 'm mooi gelukt hoor misschien had je iets of wat tekst erbij kunnen doen?

@ Shalimar: Vind hem er druk.. wel netjes uitgeknipt en die luchtballonnen zijn ook lachee!!

@ Melletjuhh: Vet Gaaf

@ Sezz: Mooi hoor alleen misschien had je iets netter kunnen knippen ?

@ Shalimar: Slordig uitgeknipt voor de rest helemaal super

@ QuijoSavan: Niet netjes uitgeknipt.. voor de rest erg grappig bedacht misschien kon er nog wat tekst bij ?

@ NinaTijger: SUPER

@ Pasamba: Ik vind de kleuren supergaaf

@ sesiel_: die eend/Gans weet ik het wat het is heb je leuk bedacht!!! vind hem heel mooi

@ Iriojoppa: Mooi hoor hij denkt geweldig

@ NoaFleur: Super hoor maar er moet wel een knik in het paard zijn rug zitten onder het rokje het komt niet helemaal goed overeens

Kus Evelien

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:30

zo deze week weer erug druk dus hier even en snelle beoordeling

De origineelste vind ik tot nu toe

* Noafleur met de dansende paarden
* paolien met zwemende nureina
* pipanda met de twee hoofdige paarden

de mooiste tot nu toe

* hihi me eige bewerking oogt simpel maar ben er wel even mee bezig geweest
* de tweede bewerking van pipanda
* die van nina tijger en ortje- merlot ( allebij een mooie achtergrond en mooie manen

voor moeilijkheidsgraat wil ik deze vermelden

* nynkk knap van je dat je van 4 bewerkingen een heb gemaakt zit zeker een hoop tijd in alleen jammer van de spiegeling van het water ( paard vergeten en waterfall loopt niet helemaal gelijk) maar ja dat vergeten we maar even
* pasamba mooi met kleuren gewerkt (paars- groen) ook je manen zijn mooi bewerkt

hoop het volgende week weer wat rustiger te hebben maar heb het vermoeden dat het nog wel even druk blijft

groertjes boemba

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 13:12

Edda;Heel mooi gedaan,wel jammer dat nureina nu zo klein is,Ik had denk een kleiner gedeelte van de achtergrond gebruikt.
paOlien;Heel leuk gemaakt alleen de tekst begrijp ik niet helemaal.Vindt je het vrije tijd zonde van de tijd??
Boemba;Heel leuk gedaan die kleine nureina staat ook heel mooi achter die boom/struik.Mooie lijst.
Otje_Merlot;Heel mooi het halster weggewerkt en een mooie bijpassende achtergrond.Kleinere nureina had wel iets groter gemoeten of meer naar boven (dus verder weg) dan kloppen de verhoudingen beter.
NinaTijger:Heel leuk idee en goed uitgevoerd alleen jammer van het knippen.Hahahahaha die potlood.
DebbjJ;Leuk idee erg goed uitgevoerd.
Stravero:Mooie achtergrond gebruikt, Ik vindt wel de tekst te aanwezig en het lettertype dat je voor de naam hebt gebruikt past hier niet echt bij. (Lettertype heeft geen romantisch rustige sfeer maar juist meer horror)Je ziet bij jou inderdaad geen randjes maar er is juist hier en daar te veel weggeknipt.Voetjes had ik wat donker gemaakt zodat het groene gras wegvalt.
sesiel_;Leuk gedaan, veulen is netjes uitgeknipt alhoewel ik de beentjes iets te wazig vindt.Door het kleurgebruik komt het veulen ook mooi naar voren.

Blz 2

Orola;Leuke achtergrond,jammer dat het paard nog niet zo goed is uitgeknipt, gewoon lekker blijven doorgaan dan gaat het vanzelf beter.
Otje_Merlot;Erg mooi gedaan,heb je deze achtergrond weer zelf gemaakt?Dan is hij nog beter,deze achtergrond past veel beter bij het paard dan de achtergrond van de vorige week.
Nynkk;Wauw die achtergrond is echt leuk bedacht en gemaakt,alleen jammer dat de spiegeling van de waterval niet helemaal klopt en dat het paard spiegeling mist.maar verder echt helemaal TOP
Shalimar;Leuk bedacht maar ik vind hem wel iets te druk.Ik vind het ook jammer dat de paarden wat flets zijn ik krijg nu door die wittige kleur het idee van spook paardjes.
Melletjuhh:Heel erg leuk id ee en SUPER uitgevoerdt het enige wat jammer is is dat op het groene wascokrijtje ook nog een stukje filter zit.Maar verder top en inderdaad het filter is niet zo mooi maar wel helemaal juist.
Sizz;Netjes gedaan en van je foutjes(het witte lijntje die je zelf niet mooi vindt) leer je toch.
Shalimar;Hahaha leuk idee,Ik had wel ook een lijntje om de hoorn gedaan want ik moest nu 2Xkijken om te zien wat het was.
QuijoSavan;leuk gedaan,nog iets beter knippen.Het is eigenlijk de bedoeling dat je maar 1X dezelfde bewerking plaatst.Met of zonder tekst degene die jij het moost vindt.
NinaTijger;Erg mooi gedaan,bijna niet te geloven wat een groot verschil er zit in je eerste en tweede bewerking.Deze is wel mooi uitgeknipt en mooi het halster weggewerkt.Jammer dat je met het staart maken 2X haar benen hebt meegeveegt.

Blz 3

Pasamba;Erg leuk met kleur gewerkt het geheel past goed bij elkaar.
sesiel_;Leuk gedaan ook die 2 andere beestjes erbij zijn leuk.
iriojoppa;De tekst valt nog steeds een beetje weg idd een lijntje om de tekst of een schaduw bij de tekst in een andere kleur.Lijste bij de 2e is niet goed je kan beter een lijstje maken door je kanvas te vergroten.(verbeteringen zijn eigenlijk niet toegestaan zou je daar de volgende keer rekening mee willen houden)
NoaFleur;Tja wat kan ik zeggen.SUPER IDEE en SUPER UITGEVOERD erg orgineel hoe kom je erop.Ook mooi met 1 kleur gewerkt.

Alles is weer opbouwend bedoelt,groetjes Pipanda