Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RhealLover

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 17:56

tja ik ben ook van de partij

was alleen erg inspiratie loos kon geen geschikte achtergrond vinden dus zelf maar 1tje geknutseld.

Kleine beschrijving, de 4 getijden van het jaar, ofwel 4 bedrukte emoties. Verder een stukje tekst op achtergrond van het nummer Emotion van DC. Filter over Kasmir gehaald, teugel weg gewerkt, van de knotjes loshangende manen gemaakt

kwaliteit is erg slecht geworden na het uploaden
Afbeelding

groetjes

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 18:27

ok ik heb even mijn 'emoties' losgelaten.. en dit is wat eruit gekomen is... ik zal nog even een korte toelichting geven..

dit is een combinatie van de foto met de films 'the lionking' en 'spirit stallion of the cimmaron'
in de lionking ziet simba zijn vader terug in de wolken... met de woorden: onthoud goed wie je bent..
dit komt ook (een soort van) terug in 'spirit' en het spreekt me erg aan... dan ga ik zelf nadenken daarover enzo...
de tekst die erbij staat komt uit de film spirit: Sound the bugle - Brian adams... en dat vond ik zooon mooi stuk tekst en het kwam gelijk in me op... nou dat was mijn toelichting... zit dus aardig wat emotie in (voor mij)

dit is de bewerking:
Afbeelding

wat heb ik gedaan?-
- het hoofd van het paard zo gedraait dat t lijkt alsof hij omhoog kijkt
- filtertje erover gedaan zodat ie donkerder werd
- een andere foto gezocht van 'zogenaamd' zn vader
- mooie achtergrond erin verwerkt
- de tekst erop gezet
- alles samengevoegd met een randje eromheen

mijn eigen commentaar:
- de hengst had meer naar rechts gemoeten
- de tekst is allebij een andere kleur (maar anders zag je t niet)
- eigenlijk had het mooier geweest als t hoofdstel helemaal weggewerkt was

ok dat was t xxx sanne

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 18:30

Vind de bewerking heel mooi! Ik zou inderdaad ook het hoofdstel weggewerkt hebben Maar voor de rest zowieso een heel origineel idee!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 18:52

ok dan en geef angelique en hippie ff een knuffel van me

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 19:26

Ok, vraag me niet waarom, maar ik moest bij emotie denken aan AIDS en Afrika.

Afbeelding

- halster weggewerkt
- contrast verhoogd
- foto gezocht
- paard op foto geplakt
- jongentje zijn shirt gekleurd
- witte rand voor de tekst
- tekst erop
- randje eromheen

Klaar

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 06:33

pagina 3:
orri: Tja niet echt mijn smaak, ik vind hem dan ook niet zo, maar die manene zijn wel heel leuk!
pipanda: Weer heel erg mooi, echt super, je zo uhem zo als schilderij in je woonkamer op kunnen hangen
boemba: de kleuren spreken me niet zo aan en ik vind dat ze niet echt bij elkaar passen, ook de manen ogen wat nep
pasamba: De kleur van de foto van Kasmir is al niet zo helder en dta lijkt extra te worden benadrukt door de grijzige achtergrond, maar aan de qandere kasnt past hij er ook wel weer mooi bij
loutjelou: Leuk! Deze vind ik erg leuk, lemkker vrolijk met al die klavertjes!
lindecaspar: Ik vind het niet zo'n leuke bewerking, het is leuk dat het verschijnt en verdwijnt maar da is het dan ook wel
Shalimar: NIet op te zeggen super!

ninatijger: Die gloed om de paardjes is leuk, maar dat hartje vind ik nietzo

Ik moet eten, de rest komt zo

10 min. later:
ben ik weer

Pagina 3:
welsharabier: Ik vind hem te druk, je had beter alleen de stralen en de bladzijde kunnen doen, want nu is het een rommeltje sorry
black_light: Er zit een foutje in je tekst hij oogt wat saai, omdat de foto al niet zo helder is en dan met dat zwart en wit erbij oogt ie een beetje somber, maar de tekst psat er wel heel mooi bij en hij is netjes uitgeknipt
philadelphia: Ook hier een rfotje in de teekst, maar verder isie echt heekl erg leuk, echt een orgineel idee
amigotjuhh: Ja hoor, je hebt het goed geschreven, verder leuke bewerkin, lekker vrolijk
pasamba: Deze vind ik niet zo, wel leuk dat gekleurde hoofdstel, maar de kleur vind ik niet zo
ninatijger: JAAAA die is leuk zeg echt heel erg leuk dit is één van mijn favo's
black_light: Ik vind hem wat simpoelk en eigenlijk ook een beetje saai, sorry, maar probeer iets creatiefs te bedenken, iets wat nog niemand heeft

pagina 5:
Rheallover: Heel heel heel mooi SUper gaaf dit is ook mijn favoriet Alleen jammer dat de tekst weinig leesbaar is
sanne_shelly: Hele mooie bewerking, alleen er staat zoveel tekst op, dat vind ik wel jammer het is echt zo'n lange dikke aanwezige tekst, maar wel ene mooie
Nynkk: OMG ik word gewoon somber van deze bewerking, het is gewoon een waarheidsgetrouwen heel erg mooi gedaan!

Nu de mijne

hij is weer eens kleienr geworden door het uploaden, maar ik kon hem nergens anders uploaden omdat hij te veel mb was ofzo
Nou ja hier issie Ojaa, e zit een foutje nin de tekst de SOmtimes, die O moest natuurlijk zonder hoofdletter, maar ik kon het niet meer veranderen.

Afbeelding

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 06:58

Even weer nieuw commentaar geschreven vanaf Boemba op blz. 3

Boemba: Leuk hoor Het hoofdstel heb je netjes weggewerkt, en hij staat er vriendelijk op. Alleen de maantop lijkt een beetje neppig.. Verder leuk, mooie kleuren.

Pasamba: Leuk hoor, met die paarden erbij. Het filter dat je over Kasmir heen hebt gedaan vind ik echter niet zo mooi. Verder wel netjes de teugels weggewerkt

Loutjelou: Netjes weggewerkt! Op sommige plaatsen zie je het nog wel een beetje, maar alleen als je er heel erg op let. Leuk bedacht, en een leuk lettertype ook! Alleen de achtergrond vind ik wel een beetje druk.

LindeCaspar: Opzich leuk, maar wel heel simpel. (Oke, dat met die hartjes enzo kan ik niet, maar je hebt er verder weinig aan gedaan).

Shalimar: Leuk! Op het eerste gezicht heel mooi, met die rand enzo. Jammer dat je de teugels bij het bit niet zo netjes hebt weggewerkt. Maar dat valt ook niet zo heel erg op.

NinaTijger: Mooi! Een beetje hoekerig geknipt af en toe, maar wel heel leuk bedacht. Het hartje vind ik alleen niet zo mooi, een beetje slordig. Verder een mooie achtergrond, en een leuk lettertype gebruikt.

Pagina 4

Welsharabier: Hmm... Ik vind hem eigenlijk niet mooi. Het oor is er half af, en met dat blauw rechtsonder wordt het erg druk. Die rand erom heen is erg slordig. En je mag trouwens 2 bewerkingen maken, een thema-bewerking, deze week is het thema emotie. En een vrije bewerking. Als ik jou was zou ik nog even goed oefenen en ook even lezen op de eerste bladzijde bovenaan.

Black_light: Een beetje somber is hij. Verder wel netjes uitgeknipt. Alleen als ik jou was zou ik iets meer kleur gebruiken.

Philadelphia: Ik vind hem erg druk. En misschien had je de randen van Kasmir iets vager kunnen maken, nu is hij zo duidelijk geplakt. Ja, en ik ga weer zeuren, het spelfoutje, maar ja... Verder vind ik hem wel leuk, de smiley’s zijn ook allemaal anders!

Pasamba: Opzich leuk, mooie kleuren, en het hoofdstel netjes bewerkt. Ik had alleen voor een andere kleur gekozen. Verder leuk lettertype, maar een beetje onduidelijk op een lichte achtergrond. Verder wel leuk met die hoekjes enzo!

NinaTijger: Beetje slordig geknipt. Er zitten op veel plaatsen nog witte randjes aan. Verder leuk bedacht, mooi felle kleuren. En ook een heel mooi lettertype.

Black_light: Ik vind hem erg simpel. Overigens wel mooi geknipt, maar ik zou voortaan proberen, desnoods met wat brushes erbij ofzo het nog een beetje op te fleuren.

Pagina 5

RhealLover: Ik vind hem heel mooi! Heel vrolijke, mooie kleuren. Heel leuk die blaadjes zo over hem heen, en met die zon op de achtergrond. Alleen de tekst die rechts boven staat is erg moeilijk te lezen, ik weet niet of die bij de achtergrond hoort of dat jij die hebt getypt? Nou ja verder vind ik hem eigenlijk heel leuk!

Sanne_shelly: Hmm.. Ik vind hem niet zo eerlijk gezegd. De tekst is wel heel mooi maar maakt het geheel erg druk. Ook had ik persoonlijk het hoofdstel weggewerkt als ik jou was (niet dat ik het goed kan hoor, maar in deze bewerking zou dat mooier zijn) Wel mooi bewerkt met het hoofd

Nynkk: Heel mooi! Dat is echt emotie! Heel leuk dat je van dat ene jongetje het shirt hebt gekleurd. Het lettertype vind ik er wel bij passen, maar wel een beetje onduidelijk. Verder een beetje jammer dat op het hoofd van Kasmir een rare plek zit, ik denk door het wegwerken. Verder wel netjes gedaan

Nevony: Jammer dat hij zo klein is. Ik herkende Kasmir haast niet... In de tekst, was het de bedoeling dat je dit schreef: SOmetimes? Het ziet er een beetje gek uit Verder vind ik hem heel mooi, met die bloem enzo. Ik zie nu nog een spelfoutje do'nt i.p.v. don't (sorry )

Nou, ik ga nu maar weer eens stoppen, moet zo naar school. Groetjes!

O ja, en bedankt voor degenen die mij commentaar hebben gegeven!

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 08:03

moet je zo naar school? ik zit op school

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 08:22

Citaat:
Amigotjuuh zei: RhealLover: Ik vind hem heel mooi! Heel vrolijke, mooie kleuren. Heel leuk die blaadjes zo over hem heen, en met die zon op de achtergrond. Alleen de tekst die rechts boven staat is erg moeilijk te lezen, ik weet niet of die bij de achtergrond hoort of dat jij die hebt getypt? Nou ja verder vind ik hem eigenlijk heel leuk!

Citaat:
Nevony zei: Rheallover: Heel heel heel mooi SUper gaaf dit is ook mijn favoriet Alleen jammer dat de tekst weinig leesbaar is

dit is door het uploaden gebeurd de kwaliteit is zoveel verslechterd waardoor de tekst niet meer te lezen is, heb deze tekst zelf erin gezet namelijk

ik zal vanmiddag even gaan zitten om beetje mee te beoordelen bij anderen

groetjes

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:53

Nou, hier is mijn versie. Ik heb er behoorlijk lang aan gezeten.. Het lijkt vrij simpel, maar dat is ie niet.

Wat ik heb gedaan:
- Kasmir's hoofd op het springende lichaam gedaan.
- het hoofd dezelfde kleur gegeven als het lichaam.(phoe, dat was het meeste werk!) *de hals vind ik persoonlijk mooi gelukt.*
- Contrast verhoogt
- verzadiging verhoogt
- achtergrond wit gemaakt.
- manen gegeven
- Hoofdstel een andere kleur, hij leek heel blauw. Ik wilde 'm eerst zwart maken, maar op PF kun je geen zwart nemen...Grr..
- Tekst en randje toegevoegt.

Het minpunt van mijn bewerking vind ik de lelijke kleur van het hoofdstel. En ook vind ik de hals wat te dik..
Oke, oke, er zit ook niet heel veel zichtbaar emotie in.. Maar ik vind 'm zo wel leuk. Ik denk dat het anders te druk wordt..

Afbeelding

Mijn commentaren aan anderen komen later.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:10

woow smeetjoew jij bent druk geweest zo mooi enne hoe doe je het toch ....niet banketstaaf voor de andere maar dit is volgens mij de moeilijkste om te maken...te minste lijkt me

RhealLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:13

verdorie, heb ik al mn beoordelingen getikt verdwijnt alles heb geen zin om opnieuw te beginnen hoor.

smeetjoew: erg leuk bedacht, jammer dat de verhouding hoofd lichaam niet klopt, het achtervoetje verdwijnt en de witte achtergrond.

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:42

Misschien met het volgende Thema maar iets heel anders proberen
En wat meer met kleuren gaan werken.

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:58

Stravero schreef:
moet je zo naar school? ik zit op school

Mijn bericht had ik 2 minuten voor 8 gezet

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:20

@ Nynkk; Welk lettertyp Heb je gebruikt.. ?

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:24

Afbeelding

Tja, Double trouble

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:37

Sorry voor het weinige antwoorden iedereen. Het gaat niet best
met Kasmir mijn gozertje en heb het dus onwijs druk met hem.
Mijn beoordelingen komen een andere keer moet snel werkstuk van
school in elkaar zetten.. SORRY Iedereen! Ik hou alles wel in de gate
hoor!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:50

das niet zo mooi... wat heeft ie dan? is t ernstig?

nog suc6 met je werkstuk!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:44

@Gekkeils: Jammer dat het paardje rechts er niet helemaal op staat en de filter die je gebruikt hebt vind ik ook niet zo want nu wordt Kasmir heel onduidelijk. Ik had de tekst een andere kleur gemaakt en duidelijker. Wel leuk geprobeerd hoor!!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:27

Mijn commentaar

*Pagina 1*

Otje_merlot: Vind hem mooi met die donkere kleuren alleen je hebt hetzelfde probleem als ik! dat witte randje schaduw boven de manen is jammer.. en hij is een beetje simpel
Edda: ik vind hem mooi hoor alleen de neus is een beetje raar (ook als het hoord ) mooie tekst mooi lettertype ook
nonnie: Leuk bedacht die traantjes hoewel ik het ook weer niet mooi vind wel een mooi lettertype witte randje om kasmir is mooi jammer van dat witte eronder met die tekst en de sommige witte stukjes om kasmir zijn zonde
Melletjuhh: mooie achtergrond netjes uitgeknipt en de tekst is ook wel leuk (*het lettertype*) eigenlijk heb ik geen commentaar
Orri: netjes uitgeknipt mooi gedaan mooi lettertype en mooie tekst wel een beetje simpel
Stravero: Netjes gedaan Alleen jammer van het witte randje!!! tekst is opzich mooi alleen het lettertype maar ik kan geen lettertypes downloaden want dan komen ze niet bij PhotoFiltre te staan maar wel bij Lettertypes zelf

*Pagina 2*

Shalimar: Jou traantje is wel mooi doorzichtig is mooier dan blauw voor de rest echt erg erg erg mooio, SUPER
Pipanda: leuk bedacht geen commentaar op jou
Eefske: Leuk en mooi ook! jammer dat de tekst donker is en een beetje simpel...
melialover: Lekker fris al die kleurtjes mooii hoofdstel nu Jammer dat er Happyy staat wel beetje sruk jammer
Stoorzender: super mooi geen commentaar
Boemba: Ik doe je lekker toch prachtig dat oogje!!!Leuke tekst, mooi apparte kleurtjes

*Pagina 3*

Orri: ik heb maar één woord met 3 lettergrepen: GE-WEL-DIG!!!
pipanda: Super netjes!!! het lijkt een heel ander paard nu! jammer van dat wit bij de neus!
Boemba: mooi al die manen en baarthaar mooie kleuren weer en ik vind het randje een beetje te dik maar wel mooie kleur
Pasamba: Geen comentaar voor jou! vind hem super
Loutjelou: beetje simpel jammer wel netje uitgeknipt
LindeCaspar: Leuk dat het beweegd alleen je had misschien iets meer er aan kunnen doen van bijv.. het paardje op een andere achtergrond zetten etc..
Shalimar: ik vind die rand echt heel mooi! je hebt netje uitgeknipt alleen het bidje is op één plkeje beetje raar jammer jammer dat je die site linksonderin niet helemaal hebt weggewerkt
ninatijgerMooi lettertype, hartje is beetje vaag niet zo netjes uitgeknipt is best jammer

*Pagina 4*

welsharabier: mooi die zon en dat roze randje jammer dat jhe 'm niet op een andere achtergrond etc. hebt gezet...
Black_light: simpeltjes, de ondernek is ook niet zo netjes uitgeknipt en de tekst is wel leuk alleen jammer van het foutje in je tekst
philadelphia: leuk bedacht al die emoticonnetjes op de achtergrond dat maakt het trouwens wel een beetje druk voor de rest een beetje hoekig uitgeknipt en jammer dat het zo simpel is...
Amigotjuhh: mooi hoor alleen een beetje simpel
Pasamba: alweer geen commentaar vind hem weer super
ninatijger: niet zo netjes uitgeknipt, voor de rest wel mooi
black_light: Heel erg mooi

*Pagina 5*

rheallover: mooi die blaadjes linksonderin Netjes uitgeknipt, Hij is gewoon mooi
Sanneshelly: ik vind hem GEWELDIG!!!!
Nynnk: netjes het hoofdstel weggewerkt (ook al is het niet helemaal vlekkenloos ) en heel mooi bewerkt

ik maak het andere keer af moet nu gaan doeii

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:57

Mijn commentaren:

Pagina 1:

Otje_merlot Leuk gedaan, maar het oogt toch ook wel weer simpel. Je had er iets meer aan kunnen doen met emotieloos. Jammer dat er een wit lijntje omheen zit. Verder netjes gedaan.
edda Die vind ik erg mooi! Jammer dat bij de neus, Kasmir een beetje pixelig is.. Verder goed gedaan!!
Melltjuhh Het hoofdstel heb je erg goed weggewerkt! Misschien had je nog iets meer kunnen toevoegen. Maar, hij is leuk!
Nonie De tranen zijn nogal nep. Jammer dat je dat stukje teugel niet hebt weggewerkt... Verder spreekt ie me niet echt aan..
Orri Die vind ik echt schitterend! Prachtig uitgewerkt!! Het idee is echt super!! Niets op aan te merken.
Stravero Mooi gedaan. Ik vind 'm een beetje simpel, maar je hebt 'm wel erg mooi uitgeknipt! De lettertype vind ik lelijk.

Pagina 2:

shalimar Jammer dat ie bij de oren niet helemaal netjes is uitgeknipt.. Verder past het lettertype er ook niet helemaal bij. Het idee is wel leuk!
Pipanda Geweldig!! Echt prachtig gedaan! Super netjes uitgewerkt! Je hebt de boze Kasmir ook echt boos laten kijken. Het ziet er heel echt uit!! Super gedaan!!
Eefske Deze spreekt mij niet echt aan. De combinatie van rode en groene strepen en een lichte achtergrond past niet zo. Het idee is wel goed!! De emotie is ook goed bedacht! Netjes uitgeknipt ook! Volgende keer niet meer bij mijnalbum.nl uploaden, dat maakt je bewerking echt heel veel slechter..
Meliaforever Leuk gedaan!! Ik vind die bloemen echt gaaf!! Creatief!
Stoorzender Ik weet nou niet of dit nou een blije emotie is of een kwade.. O, ik zie dat het lust is.. Dat mag iets meer naar voren komen. Ik zie er niet echt lust in. Jammer dat Kasmir niet mooi uitgeknipt is..
Boemba Leuk knipperend oog! Die mond is ook erg goed gelukt!! De achtergrond had van mij wat meer vrolijker gemogen.

Pagina 3:

Orri Ik vind de clown een beetje eng.. Neehoor, goed gedaan! Het lijkt weer zo echt! Ik heb er werkelijk niets aan toe te voegen..
Pipanda MOOI! Hij kijkt echt blij. De achtergrond past er heel goed bij! Kortom, super bewerking!!
Boemba Leuk gedaan.Leuk zo die manen!
Pasamba Mooi gedaan, maar het oogt een beetje als een rommelig geheel..De achtergrond van kasmir sluit niet aan met de loslopende paarden. Het idee is wel heel goed!
Loutjelou Mooi uitgeknipt. Een beetje simpel. Hoofdstel is ook goed weggewerkt.
Lindecaspar Nogal simpel. Die hartjes zijn leuk! Verder had je er wel wat meer aan kunnen doen.
Shalimar Leuk gedaan! Ik had ze alleen wat meer naar elkaar laten kijken, nu kijken ze zo langs elkaar.
Ninatijger Leuk gedaan! Van het hartje ben ik niet zo weg... Verder leuk gedaan!

Pagina 4:

Welsharabier Hier zie ik niet echt een emotie in.. Ik vind 'm niet zo mooi.. Beetje simpel ook.
Black_light Leuk gedaan hoor! Je had 'm alleen wat nieuwschieriger kunnen laten kijken..
Philadelphia Leuk gedaan! Van die smilies wordt je helemaal blij. Je had wat meer met Kasmir kunnen doen, zoals een gekke muts op zetten ofzo. Je hebt m nu alleen op een andere achtergrond geplakt.
Amigotjuhh Erg leuk gedaan! Nu is het mier-kasmir.
Pasmaba Leuk gedaan! Achtergrondkleuren passen mooi bij het hoofdstel.
Ninatijger Leuk gedaan! Je had 'm alleen wat netter kunnen uitknippen..
Black_light Leuk gedaan.

Pagina 5:

Rheallover Leuk gedaan, jammer dat je het lettertype zo slecht ziet..
Sanne_shelly Erg leuk! Erg mooi!! Kasmir kijkt die steigerende hengst echt aan! Mooi gedaan!! Erg zonde van het lettertype..
Nynkk Mooi gedaan! Echt sneu al die aids op de wereld... Mooi gedaan! Je wordt er een beetje triest van als je dit zo ziet...
Nevony Leuk gedaan! De bloem stoort wat. Hij is wat te groot..
Gekkeils Jammer dat het lettertype niet meer leesbaar is.Verder vind ik 'm wat simpel..

YES! Ik ben klaar! Ik verdien een applausje.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:29

Blz 3

Linde_casper;Leuk gedaan ,maar er kan nog meer van gemaakt worden.
Shalimar;mooi gedaan zo.De paardjes konden wel wat meer contrast gebruiken,ze zijn nu wat flets ten opzichten achtergrond.En die kleine lettertjes kan je toch zo wegpenselen of foto croppen en een nieuw randje eromheen?
Ninatijger;Grappig gedaan, geen comentaar.

Blz 4

Welsharabier;jammer dat zijn een stuk van zijn oren af is.
Black_light;Netjes geknipt,ik had alleen de achtergrond een beetje bruine tinten gedaan inplaats van zwart/grijs.
Philadelphia;Leuk idee,Netjes geknipt,jammer van de tekst.
Amigotjuhh;Leuk idee,jammer dat de tekst wat wazig is.En iets beter knippen.
Pasamba;HEEL mooi gedaan,alleen het halster past er kwa kleur wel bij maar is iets te aanwezig omdat het halster dieper van kleur is als de rest.Maar verder heel mooi kleur gebruik.
Nina_tijger;mooi gedaan alleen iets beter knippen.
Black_licht;Netjes gedaan ,Misschien het paard iets meer contrast geven zodat hij er iets meer uitkomt(niet te veel hoor maar een klein beetje)Mooi dat het paard ook een paars waasje heeft.

Blz 5

Rheal_lover;Leuk idee een mooi uitgevoerd jammer dat de tekst te veel wegvalt
Sanne_selly;ERG LEUK IDEE en ERG mooi uitgewerkt.Mooi dat hoofd omhoog gedraait .Er zit alleen nog wat wit bij zijn frond riempje en ik had de blokken met tekst iets kleiner gedaan.maar verder TOP.
Nynkk;Netjes gedaan geen comentaar.
Nevony; iets te klein om echt te beoordelen ,maar ik zie wel dat de bloem te groot is ten opzichte van het paard.
Smeetjouw;Erg mooi gedaan hoor.(volgens mij heb jij helemaal geen ander programma nodig)Inderdaad wel jammer dat het hoofd iets te groot is ten opzichte rest van het paard.
Gekkeils;jammer dat van het 2e paard de neus af is.

Zo klaar dan nu mijn paardje rijden ,groetjes pipanda

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:33

ik heb totaaaaaaaal geen inspiratie!! ben inspiloos!! ga het denk 1 keer overslaan..

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:42

ikk ook GiorGio_Ndme

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:59

@ Stavero en Smeetjoew, ik begrijp niet helemaal wat jullie met simpel bedoelen bij mijn bewerking... Zo simpel is het namelijk niet gemaakt...