In het centraal bewerkingsaanvraagtopic zijn cp122 en ik op het idee gekomen om een wat meer serieus bewerkingstopic te maken. Hierbij is het de bedoeling dat er bewerkingen worden gemaakt van dezelfde foto. Daar kan dan commentaar en tips op worden gegeven.
Elke week komt er een nieuwe foto om te bewerken. Voor de nieuwe foto kiezen wij een van de bewerkers uit, deze mag dan een foto uitkiezen.
Let op!
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat (dat je geen 9 pagina's gaat doorbladeren is logisch natuurlijk).
In de vorige rond hebben er 38 bewerkers meegedaan, tenminste dat was gister, vandaag waren er al weer een paar bijgekomen zag ik

(Voor een grotere versie graag een pbtje richting Nynkk)
Dit paardje is van Maartjee hier op bokt en heet Nynke.
En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen

Vorige week heeft bijna iedereen dit wel gedaan, top

Nog een nieuwe mededeling: zouden jullie willen vermijden om offtopic te gaan

Wees creatief en maak er weer wat moois van

Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros