Vanaf nu komt er iedere maand een thema topic. Het thema van deze maand is "beweging"
Maak dus een mooie foto, verhaal of gedicht oid over dit thema. Er is geen wedstrijd aan gekoppeld. Reacties mogen gewoon in dit topic.
Het mag duidelijk zijn dat nutteloze reacties als "wat mooi" oid verwijderd worden even als foto's die het niet doen. Slow chat is ook niet toegestaan. Verder gelden de algemene regels van bokt hier ook
have fun!
Rond 1 april is het volgende thema; en dat is"april doet wat hij wil"
deze foto's heb ik gemaakt voor school. Daar kregen we ook de oprdracht ' beweging ' Aangezien ik geen scanner heb heb ik een foto gemaakt met de cam van een foto en trekt de kwaliteits op nix, maar ik wou toch ook wat bijdragen.
Laatst bijgewerkt door Heike op 06-04-05 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:img is een kruijse. bovendien krijg je steeds bij het openen van dit topic een pop-up met een inlog
Okey ik ook dan maar De new forest hengst Brummershoeve Boss Lamento III Tongerenhof Peridoot Oosterbroek yago van Liberty ons veulen en onze oude ruin en mn mooie meisje. allemaal recent en nu stop ik echt