Probeer foto's te maken met meer natuurlijk licht, en een fijnere achtergrond. (parkje, strand, bos? )
Lennek
Geplaatst: 16-02-10 22:34
Vind het leuke foto's. Voor de volgende keer is het misschien handiger om minder foto's te plaatsen. Een kleinere collectie zal maar zeggen. Van de eerste 5 foto's vind ik de 4e het mooist. Mooi schergesteld alleen de achtergrond is iets te druk.
Foto 6: Vind ik eigelijk niet zo heel veel hebben. Foto 7: Vind ik een mooie foto, misschien was het mooier geweest als je iets meer ruimte had bij de neus. Foto 8 en 9: Leuk maar spreekt me iegelijk niet aan.
Probeer je hond vanaf ooghoogte op de foto te zetten. De foto's zijn allen van bovenaf genomen, dat kijkt niet fijn. De "blikken" van je hond zijn de eerste 6 foto's ook allemaal hetzelfde, had je er 1 geplaatst had het ook voldoende geweest. En zoals hierboven staat; let op een rustige achtergrond.
Probeer verschillende pose's , hoeken waaruit je de foto neemt. En post niet 10 dezelfde foto's, je had er ook 1 uit kunnen kiezen. Verder zijn ze wel lekker scherp.