[FOTO] Herfstige Slakjes

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IcePrincess

Berichten: 7737
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

[FOTO] Herfstige Slakjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 11:52

*jeej* de slakjes zijn weer vollop aanwezig met dit weer Haha! , kunnen ze mooi als fotomodel spelen Tong uitsteken .
Beetje vroeg, herfstfoto's terwijl het nog zomer is maarwat wil je met dit weer? Rolleyes

Afbeelding
kleuren wat roder/bruiner gemaakt voor meer herfstgevoel, niet echt superfoto maar wel lief.

Afbeelding
Deze vind ik echt heel mooi, niets een bewerkt, kleuren passen mooi bij elkaar en vooral het slakkenhuisje vind ik super, zo mooi gedetailleerd, ben echt helemaal weg van deze foto (hoewel een ander er waarschijnlijk alleen maar een "vieze" slak in zal zien Nagelbijten / Gniffelen )


IcePrincess

Berichten: 7737
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 12:02

heb deze gemaakt met mijn simpele kodak easyshare nogwat, had mezelf buiten gesloten en moest in de tuin wachten tot iemand me kwam redden, maar goed dat ik mijn camera bij me had Nagelbijten / Gniffelen .

IcePrincess

Berichten: 7737
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:25

Bedankt allemaal Lachen

Ik heb echt niet vaak dat ik een foto zie waar ik maar naar blijf kijken, en al helemaal niet van mezelf, maar die 2e slak kan ik toch wel aan dat rijtje toevoegen Nagelbijten / Gniffelen .


*gaat op zoek naar naaktslakken, zelfs die moten schattig op de foto kunnen Rolleyes *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers