[ART] My Little Pony's maar dan groot!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

[ART] My Little Pony's maar dan groot!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 17:36

Afgelopen weken was ik op vakantie in (o.a.) het Outer Banks gebied, North Carolina, daar waar orkaan Alex vorige week overheen trok. Daar is ook de plek waar de gebr. Wright 100 jaar geleden met het eerste vliegtuig opstegen en de plek waar honderden jaren terug een schip kolonisten zonk, waarvan alleen de paarden overleefden door naar land te zwemmen. Deze leven daar nu nog steeds, in de duinen, vraag me niet hoe ze het overleven maar ze zijn nog steeds wild Lachen

Ter ere van dit alles hebben ze nu overal paardjes staan, levensgrote paarden, helemaal beschilderd (sommige helemaal beplakt met stukjes spiegel!!) en met vleugels, echt superleuk gedaan! Omdat hier nogal wat mensen zitten die (ongeveer) hetzelfde doen met My Little Pony's dacht ik dat het misschien leuk was wat foto's hier te zetten (dit leek me om die reden ook het juiste forum?). Er zijn er vele honderden in dat gebied, dus dit zijn ze lang niet allemaal, voor evt liefhebbers heb ik er nog zo'n 20 op de foto.

Afbeelding Afbeelding
piratenpaardje (jaja piraten hadden ze vroeger ook Tong uitsteken) en schilderzebra

Afbeelding Afbeelding
schoolpaard (staat naast de basisschool) en eentje met autodingen geloof ik

Afbeelding Afbeelding
veulentje met strandafbeelding en een soort van geleerd paard ofzo?

Afbeelding
paard met afbeelding van de wilde paarden, deze stond vlak naast het gebied waar die leven. Vroeger leefden ze over het hele eiland maar er zijn er nogal wat doodgereden dus nu hebben ze hun eigen (supergrote) gebied.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:38

wat leuk!
ik vind dat veulentje zo lief Haha!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:46

ik dacht dat ik deze tezien zou krijgen Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Dat is pas een grote MLP Tong uitsteken , deze staat momenteel in Londen in de Etalage van een winkel Knipoog .


Van die van jou vind ik die vleugels wel heel grappig Nagelbijten / Gniffelen en ze zijn mooi beschilderd, die naast dat veulen vind ik leukst, soort baronpaard ofzo Tong uitsteken

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:49

wahh die van IcePrincess -> die MLP is mega groot Haha! whahahaha!

Die van Yessy zijn ook leuk Vork

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 17:53

Dat is een echte, mijne zijn nepperts Knipoog
Ik vond het zo leuk, al die paarden, er zaten zulke mooie bij, die met die spiegeltjes waren ook super, daar zal ik er zo nog 1 van uploaden, die staat op m'n pa z'n toestel dus Knipoog

edit: hier het spiegelpaard, gemaakt door een groep scholieren, waaronder een jongen waarbij ik in huis woonde. De opbrengst na het verkopen aan de winkels waar het paard stond is naar een goed doel gegaan Lachen
Afbeelding

Nicky_Ray

Berichten: 466
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Hollandscheveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:09

wow echt wel mooi!!!!! die wil ik ook!!! Haha!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:16

Wat zijn ze mooi Lachen

En ze staan dus overal op verschillende plaatsen? Ik vind het een leuk idee, een mooi eerbetoon Lachen

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 19:00

Ja, het Outer Banks gebied bestaat uit een soort van supereiland met daarop verschillende dorpjes. En over dat hele eiland (en nog wat platsen eromheen ook trouwens) staan van die paardjes, vaak bij winkels en restaurants enzo. De vraag is alleen wat er nog van al die paarden over is na die orkaan Knipoog

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:13

Prachtig!!!

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:57

heel mooi ja
ik vind die piraat cool Cool

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:04

Whoei die zijn echt gaaf! En mooi gemaakt ook, vind ze echt prachtig, daar is echt werk van gemaakt!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:23

Whoooo gaaf! Super die levensgrote paarden!