[tek]galopp. paard +paardenhoofd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:55

nou, die oren vind ik wel meevallen hoor! Je bent een knap eind op weg! ze kijken alleen zo gemeen Knipoog misschien kan je de neus wat groter maken (het bovenste gedeelte groter dan het onderste) Wat voor tekenpotlood gebruik je? andesr maak je eerst een schets, maak je de grove lijnen zonder detaille en wanneer die kloppen, dan ga je stuk voor stuk de onderdelen mooi maken...tot 1 gheheel...maar euh: niet slecht hoor dame!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:07

Als je maar niet teveel van jezelf gaat eisen!!! alles op zijn tijd! ik vind dat je het echt super doet, alleen kan je het jezelf makkelijker maken. met een rechthoek (voor lichaam) en driehoek (voor hoofd en benen) kom je al een heel eind in de goede verhoudingen. een zacht potlood...: is al gelijk verbluffend. wanneer je 'klaar' bent, kun je de 'harde lijnen' wat uitvagen met je vingers, een doekje of met een kneedgum...wordt ie al gelijk erg charmant! succes! zie graag je nieuwe resultaten!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 00:44

als je zin hebt....dat is ook een voorwaarde om een mooie tekening te maken !!! GElijk heb je! als ik 'zin' heb, dan lukt ie meestal wel in 1 keer, maar anders......

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:46

inkleuren zou ik ook niet doen: worden ze echt niet mooier van! ik teken paarden altijd kleurloos, met potlood kan je erg veel doen! schaduwen tekenen, maar dat komt nog! alles op zijn tijd!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers