[FOTO] Mijn katten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

[FOTO] Mijn katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 23:39

Hier zijn 2 van mijn 4 katten, gemaakt met de 'solarize'-functie op m'n digitale camera. De andere 2 renden spontaan weg, toen ze mij aan zagen komen met m'n camera.... Vriendjes zijn?

Afbeelding
Dit is Lucky, mijn 3-jarige kater, vreet werkelijk alles wat los en vast zit, dus al ons eten moet letterlijk achter slot en grendel... voor de rest wel een komische en lieve kat hoor Haha!

Afbeelding
En dit is Nina, mijn 2-jarige poes. Haar moeder is een Pers, haar vader een halve Pers. Ze is een beetje eenkennig, maar bij mij is het een enorme knuffelkat *LOL*

Er zijn dus nog 2 katten bij ons in huis, maar die renden spontaan weg toen ik met m'n digicam aan kwam lopen, dus die zet ik nog wel een ander keertje op bokt Knipoog

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:52

aaaah Schijnheilig
wat zijn ze lief!! Cool
maar met dat eten is dat dan zo erg? Scheve mond
bij mijn hond moest je onderbroeken verstoppen want anders at ze het kruis erop en k*tste het buiten weer uit Verward

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 13:10

Ja bij Lucky moet je echt oppassen, als je 1 seconde even niet oplet kan hij allang z'n tanden in bijvoorbeeld je boterham gezet hebben. Ook een pan waarvan de deksel half open staat omdat er een lepel tussen zit, gaat ie uit likken, erg irritant Waar eten is, is Lucky Bloos

Mensen, meer reacties zijn welkom hoor, daarom heb ik de foto's ook geplaatst Knipoog

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:38

Renaatje1981 schreef:
Ja bij Lucky moet je echt oppassen, als je 1 seconde even niet oplet kan hij allang z'n tanden in bijvoorbeeld je boterham gezet hebben. Ook een pan waarvan de deksel half open staat omdat er een lepel tussen zit, gaat ie uit likken, erg irritant Waar eten is, is Lucky Bloos

Mensen, meer reacties zijn welkom hoor, daarom heb ik de foto's ook geplaatst Knipoog



whahahaha Tong uitsteken
we hebben die hond weg gedaan
mijn oma heeft de zelfde kleur kat als de jouwe maar die springt bij iedereen op schoot Tong uitsteken
maakt niet uit wie.
zo heeft iedere gek zijn gebrek Knipoog

_christel_
Berichten: 526
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:55

Wel mooie foto's hoor!! En die kleur heel apart! Dat doe je met die functie? (ik heb er werkelijk geen verstand van) Heel erg mooi gedaan! Haha!

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 23:57

Jep, ik heb een Sony DSC-P2 digicam en als ik dan op Menu druk, kan ik op "P.effects" drukken en dan Solarize en dan komen al m'n foto's als een schilderijtje eruit te zien, heel gaaf Haha! Ik heb vandaag nog ns een poging gewaagd om m'n andere katten op de plaat te zetten, maar die renden alwéér vliegensvlug weg, heb ik dit Verward Zodra het weer wat warmer weer is gaan ze toch de hele dag liggen maffen in de schaduw en zijn ze te sloom om ook maar 1 poot te verzetten, dus zorg ik dat ik dan wel m'n digicam bij de hand heb Knipoog

paardenfan11
Berichten: 236
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:28

Renaatje1981 schreef:
Jep, ik heb een Sony DSC-P2 digicam en als ik dan op Menu druk, kan ik op "P.effects" drukken en dan Solarize en dan komen al m'n foto's als een schilderijtje eruit te zien, heel gaaf Haha! Ik heb vandaag nog ns een poging gewaagd om m'n andere katten op de plaat te zetten, maar die renden alwéér vliegensvlug weg, heb ik dit Verward Zodra het weer wat warmer weer is gaan ze toch de hele dag liggen maffen in de schaduw en zijn ze te sloom om ook maar 1 poot te verzetten, dus zorg ik dat ik dan wel m'n digicam bij de hand heb Knipoog



goed idee Tong uitsteken

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:39

Vind bij de 2e foto dat effect heel erg mooi Lachen

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:52

leuk gedaan!