tekening amber

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

tekening amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 11:06

Afbeelding
Afbeelding

ik vind wel dat deze tekening mooier is dan alle andere frutsels van mij, maar hij is nog steeds niet zo mooi als sommige hier tekenen. dus wederom tips zijn welkom Haha!
trouwens is hier de anatomie beter? heb nu namelijk met lijntjes proberen te tekenen.

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:15

Je tekeningen doen het jammer genoeg niet??

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:16

Mooie letters! Goed getekend. Je zou zeggen dat het met een pc is gedaan Knipoog

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:22


capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 12:43

ach jeej, het is weer zover Scheve mond picserve heeft problemen

Afbeelding
Afbeelding

door het scannen zijn de kleuren niet helemaal geluk, nu steken de schaduwen wel heel erg uit Bloos

trouwens hoe krijgen jullie een oog mooi getekent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:52

Op de vorm van de pony moet je toch nog wat meer oefenen denk ik, het is nog niet helemaal zoals het hoort te zijn. Lachen Eigenlijk vind ik dit ook niet zo'n goede foto om na te tekenen. De pony is bijv. aan het eten (wat al moeilijker is om te tekeken dan een 'gewone' pony, en dat heb je dus ook niet getekent. Maar omdat je nu wel de omtrek van dat paardje heft genomen (neus) wordt het een beetje een raar model (hoe leg je dat uit Haha! ).

En het oog zie je niet goed op de foto, en daar heb je dus zelf maar wat van gemaakt. Haha!

Probeer ook volgende keer het hele paardje in te kleuren i.p.v. alleen de schaduwen.

Succes! OK dan!

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 12:54

ik heb hem ook helemaal ingekleurd (owneej, rose en de bles vergeten Bloos! ) maar door het scannen zie je dat bijna niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:14

Dan moet je het toch nog wat donkerder inkleuren, want dan heb je het wel héél licht ingekleurd in vergelijking met de schaduwen! Knipoog

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 13:16

dat ben ik wel met je eens jah. maar ik weet ook nooit goed hoe donker ik het precies moet doen. vooral als je bijvoorbeeld een schinnel hebt ofzo.

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:20

Zo lijkt net of je de meeste nadruk op de schaduwen gelegt heb,
maar ja voor alles een eerste keer Haha! Haha!

esther2724

Berichten: 49
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 00:18

Sammm schreef:
Op de vorm van de pony moet je toch nog wat meer oefenen denk ik, het is nog niet helemaal zoals het hoort te zijn. Lachen Eigenlijk vind ik dit ook niet zo'n goede foto om na te tekenen. De pony is bijv. aan het eten (wat al moeilijker is om te tekeken dan een 'gewone' pony, en dat heb je dus ook niet getekent. Maar omdat je nu wel de omtrek van dat paardje heft genomen (neus) wordt het een beetje een raar model (hoe leg je dat uit Haha! )


Je pony is aan het kauwen en zijn kaken zijn op het moment dat de foto wordt genomen nèt uitelkaar! Valt bij paarden alleen iets minder op dan bij mensen. Dus je hebt de omtrek prachtig overgenomen, en anatomisch is het ook helemaal niet verkeerd, maar de foto is eigenlijk sh*t!

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:57

volgens mij vind je vooral de schaduwen heel belangerijk en die springen er nu uit, dat is wel jammer, misschien moet je de schaduwen lichter maken?