[Schilderij] Together.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

[Schilderij] Together.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 16:00

http://img51.photobucket.com/albums/v15 ... rosman.jpg

Omdat de foto die ik ervan heb gemaakt nogal groot is heb ik een url neergezet, misschien duurt het even voor hij geladen is.

De afmeting is 50 x 35 cm, 200 grams vel. Plakaatverf, voor de letters oostindische inkt. Geen voorbeeld gebruikt, alleen voor het hoofdstel even naar een fotootje gekeken (hoe de neusriem en het bit langs elkaar heen gingen namelijk) en bij het mengen van Röskur en het hoofdstel's kleuren. Tong uitsteken

Het is niet zo depressief bedoeld als het uiteindelijk lijkt; ik hoorde gisteren een liedje waar in zo'n gast zong "Whenever you're lonely, I'm lonely" en dat vond ik eigenlijk wel zielig. Schijnheilig Maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk bijna altijd alleen met Röskur op stap ben, ins ons remi (goh, wat tegenstrijdig), dus wanneer hij alleen is ben ik alleen, en andersom. En dat Together kwam er gewoon uit.

En toen kreeg ik vandaag ineens inspiratie om dit schilderij te maken en ben vanmorgen / middag een aantal uurtjes ermee bezig geweest. Lachen Naar mijn idee is de neus iets te klein, het probleem is dat de mond anders te lang eruit zou zien als ik de neus te veel groter of langer maakte. En meestal doe ik de neus te groot naar mijn idee... Nagelbijten / Gniffelen


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 00:28

Het is altijd vervelend als je pas achteraf er achter komt dat een neus te klein is of iets dergelijks. Bloos Nog bedankt voor jullie commentaar trouwens. Lachen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 19:48

Bedankt.. Bloos

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 15:51

Ja, dat staat het ook gedeeltelijk. Maar de kleur van het paard is erg licht en ik vind het altijd wel wat hebben, als de letters gedeeltelijk 'door' de tekening / schilderij heen staan. Bloos Het is in ieder geval niet storend 'in het echt', nu ik nog een keer kijk zijn de letters wat minder goed te zien op de foto. Maar de kleuren zijn daar ook wat donkerder omdat het een foto is, dus op zich wel logisch.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers