[verhaal] tekst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

[verhaal] tekst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 16:54

Toen ik hem leerde kennen wist ik niet dat een vriendschap onvoorwaardelijke liefde zou kennen. Met één blik wist hij mij te doorgronden. Vanaf het moment dat hij me voor het eerst in de ogen keek gaf hij mij vertrouwen. Het vertrouwen wat mijn hart voor hem deed openen.

Hij wist mij te boeien door zijn doen en laten. De manier waarop hij liep, de manier waarop hij sprak en de manier waarop hij handelde wist mij te fascineren. Tegelijkertijd vond ik hem mysterieus.

De uitstraling die hij met zich meedraagt heb ik nog nooit eerder bij een mens gezien. Inmiddels is mij die uitstraling eigen.

Zijn lach siert hem. De twinkeling in zijn ogen doen hem stralen. Zijn uitstraling heeft een bepaalde rust. Zijn lichaamstaal spreekt een kracht over hem uit die veiligheid biedt. Zijn karakter sterkt hem door zijn oprechtheid.

Ik heb hem leren kennen als een persoon die zich werkelijk toelegt in het leed van anderen. Hij wist mij te doorbreken op een manier zoals niemand dat deed. Delen, geven en nemen is wat ons naar elkaar toe deed groeien.

De manier waarop hij met mij omgaat openbaart bij mij respect. Het respect waarmee ik hem in mijn hart heb gesloten.

Hij en ik, we zijn een twee-éénheid.


Stephanie




Ik wil graag van jullie weten wat jullie van deze tekst vinden en welke beelden de fantasie tot leven hebben gebracht na het lezen van deze tekst...

[edit:Antoinette]Code voor tekst[/edit]

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:33

Ik vind hem mooi, die tekst. Spreekt erg tot mijn verbeelding, ik zou mijn beste vriend ermee beschrijven! (dat is ook het beeld dat ik voor ogen kreeg)

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 18:22

De persoon die ik hier beschreven heb vanuit mijn hart, mijn gevoel is ook de persoon die ik mijn soulmate noem en daarbij mijn beste vriend.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 20:14

*schopje*

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 23:35

lieve bokkers ik wil graag weten wat jullie van deze tekst vinden???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 00:00

Mooie tekst, werkt inspirerend, maar ik zou eerder aan een vriend waar je een relatie mee hebt, dan aan een gewone vriendschap hierover denken. Zet me wel tot denken, maar ik vind het eerlijk gezegd, te perfect beschreven, kan voor mij niet zo IRL zijn.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 00:05

Maya schreef:
Mooie tekst, werkt inspirerend, maar ik zou eerder aan een vriend waar je een relatie mee hebt, dan aan een gewone vriendschap hierover denken. Zet me wel tot denken, maar ik vind het eerlijk gezegd, te perfect beschreven, kan voor mij niet zo IRL zijn.



De tekst is geschreven zoals ik de vriendschap die ik met hem deel ervaar. Voor mij werkelijkheid en realiteit.

Jullie kunnen dus uit de tekst wel opmaken om wat voor persoon het gaat, wat hij in mij beweegd en hoe ik over de vriendschap denk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:18

Om wat voor soort persoon vind ik persoonlijk wat onduidelijk, omdat het dus blijkbaar alleen om een vriend gaat, en niet je vriendje. Maar wat hij in je beweegt, en hoe je erover denkt, wordt wel duidelijk.

En logisch dat jij het zo ervaart, het is jouw tekst, maar je vroeg om de mening van bokkers, en dat is mijn mening Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 11:41

ik respecteer je mening ook zeker. Ik voelde me ook absoluut niet aangevallen hoor! Lachen

thnx