[foto] Lizzy ITP!! ( test achtergronddoek )

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

[foto] Lizzy ITP!! ( test achtergronddoek )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 12:46

Ik heb ene paar weken geleden een zwart achtergronddoek op Ebay gekocht en het werd wel tijd om dat eens uit te proberen.
Ding over de bank heen gedrapeerd ( had eigenlijk eerst even moeten strijken Haha! nu in PSP de vouwen wat weggewerkt) kat erop gezet en hopen dat mevrouw er niet meteen weer afspringt. 3 foto's kunnen maken en toen lag ze weer languit gestrekt met de pootjes de lucht in op de vloer.
Afbeelding
Katten zijn ongeveer 60-65 dagen zwanger dus als het goed is hebben we 20 juni kleintjes ! ( bij meer dan 2 komt er wat op bokt te staan dat een nieuw huis zoekt ), maar aan Lizzy's buik te zien kon het ook wel eens eerder gebeuren. ( Zwangere poes was niet gepland, Lizzel heeft twee maanden krols opgesloten gezeten binnen, toen ze niet meer rolde/miauwde/raar deed weer buiten gelaten..iets te vroeg dus ).


highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 13:10

Dankje ! ( ook voor het verplaatsen ), ik had wel geluk dat er net een vogeltje langs kwam vliegen en Lizzy dus uit het raam keek ( schuin dak, dus schuin voor/boven de bank ). Ik ga er nog even zo'n leuk irritant copyright tekentje bij zetten.. was ik nog vergeten.


highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 15:25

Is geen flits Lachen Er zit een raam schuin boven de bank.
Ik denk dat hij zonder het licht in de ogen ook wat minder mooi geweest was? Heb er wel een waar geen licht in de ogen valt, even zoeken..
Afbeelding
ik weet eigenlik niet wat voor stof het is ! Heb hem op Ebay gekocht als "achtergrond doek, zware kwaliteit, zwart 3x5 m ", maar dan in het Duits Lachen. Ik denk dat het iets vilt achtigs is..mijn bank is trouwens van stof, glijdt ook minder dan leer of zo. ( heb je al dubbelzijdig plakbankd geprobeerd ?)
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers