[fb] Bezig met "kadotje" tips gevr.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:28

Inderdaad, iets donkerder is mooier, hij springt er teveel uit. De zwarte achtergrond is juist heel stijlvol. Alleen boven zijn rechter oog lijkt hij iets uitgeknipt.


GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:08

Debo"]
[quote="GertJan schreef:
Inderdaad, iets donkerder is mooier, hij springt er teveel uit. De zwarte achtergrond is juist heel stijlvol. Alleen boven zijn rechter oog lijkt hij iets uitgeknipt.


ik zal de roos wat donkerder maken, ik heb niets uitgeknipt dus t ligt aan de foto zelf...
[/quote]

Roos vind ik beter, de lichtval klop idd niet. Maar spiegelen lukt waarschijnlijk niet goed, of je moet de roos spiegelen en aan de andere kant in de mond stoppen. Maar of dat mooi wordt....zou je gewoon moeten proberen. Als je nog een roos bij de hand hebt kun je een nieuwe foto van de roos maken met de juiste lichtval. Sorry dat ik zei dat hij uitgeknipt leek. Misschien ziet het er op de volledige grote wel beter uit. Ik dacht al: hij is voor de rest wel netjes uitgeknipt! Haha!

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:16

Ik heb anders nog wel een roos. De lichtval klopt nu beter vind ik. Hoe maak je eigenlijk zo'n foto met een zwarte achtergrond? Of is dat nog bewerkt?


GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:25

Ik wil het wel proberen, maar mijn camera is niet zo goed als die van jou, en ik ben niet erg goed in fotograferen. Maar ik zal wel eens een poging wagen. Wil je de roos links of rechts in de mond (links of rechts op de foto bedoel ik, niet t.ov. de hond)?

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:56

Hij is wat donker geworden. Met wat meer helderheid en contrast kan het misschien wel...
Roos

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:22

Zou je de roos nog iets meer contrast en helderheid kunnen geven? Als het niet mooi wordt kun je jouw roos wel weer gebruiken. Ik zal nog wel wat proberen te fotograferen.

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:39

Ik had nog een foto proberen te maken, maar de lichtval is verkeerd voor aan de linkerkant.
Ik dacht bij het maken nog: als ik hem spiegel komt dat wel goed, maar niet voor de linkerkant dus.
Dus hier maar nog 'een natuurlijke roos' Haha!
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers