[Tek] eindelijk af, tekening voor mijn zusje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

[Tek] eindelijk af, tekening voor mijn zusje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 10:13

Het is nog een verassing voor haar, ze is namelijk voor stage naar duitsland en ze komt morgen terug, dan moet het op haar kamer hangen...
Ik heb de schetsen en beginnetjes al eens laten zien, maar nu is ie dan eindelijk af...
Haar lieve Paardje Willemieke van Skarl vereeuwigd op papier Haha!

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk de tekening hij is in werkelijkheid op A3 getekend Haha!

Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, commentaar is altijd welkom,
en oja, vraagje, zouden jullie mij kunnen helpen, weet niet zo goed waar ik mijn handtekening moet zetten ben bang dat ik de tekening dan verknoei

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 10:51

heeft er dan helemaal niemand commentaar, of kan niemand mij helpen met de handtekening

Annash
Blogger

Berichten: 26510
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:53

Ik vind hem best mooi
Die 2 paarden zo 'in elkaar' is wel even wennen, maar ik doe het je zeer zeker niet na Haha!

Knap gedaan dus!

Misschien dat je voor een handtekening eens bij Eline (Ellende) aan moet kloppen ofzo Tong uitsteken Ik zou hem iig heel licht doen!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:56

Ik vind 'm supermooi gemaakt meer kan ik er niet over kwijt Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:07

Ik vind beide paarden mooi gedaan... maar ik zou een aantal dingen zelf anders gedaan hebben.
Ik vind dat ze niet mooi 'bij elkaar op het papier' passen, de overgang tussen beiden, het wit ertussen zeg maar, zou ik zelf nooit gedaan hebben. Misschien voor de volgende keer, ik denk dat het mooier zou zijn als de twee paardenhoofden op dezelfde hoogte stonden, of dat je van beide wat meer hals/lichaam zag.

Ook vind ik het 'grasetende' paard nu heel vreemd overkomen doordat het in het niets hapt... ik weet niet of je grasprietjes moet gaan toevoegen, maar vind het er nu vreemd uitzien.

Handtekening kan je zetten onderaan, schuin tegen de hals van de fries aan misschien?

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:15

mmm vind dat gras etende paard juist wel wat hebben zo, zal er ook geen gras oid bij tekennen.
je handtekening ergens onderaan of zo?
vind het echt een hele mooie tekening.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:22

hm ja, dat grazende paard zou ik ook niet hebben gebruikt... zo zonder omgeving is die beweging wat uit zijn verband gerukt...

De handtekening zou ik zetten tussen de 2 paarden in, tegen het schuine stukje hals van het linkerpaard aan (snap je waar ik 'm bedoel? Haha!)

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:16

dan zetten we m daar neer Lachen

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:33

ik vind het oog van het rechtse paard te klein, en van dat zelfde paard ook het hoofd niet mooi in de hals overlopen. Bij dat zelfde paard mis ik ook een tweede oor Scheve mond de schaduwen op de neus (tussen de twee neusgaten om precies te zijn) van het linker paard vind ik ook niet zo mooi. Verder is het een super tekening!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:57

Erg mooi getekend, ik doe het je niet na! Ik vind alleen het linkerpaard niet erg lijken... de neus vind ik op de een of andere manier niet "natuurlijk" overkomen... naja... iig wel een heel mooie tekening, reken maar dat je zusje daar blij mee zal zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:18

Ik vind hem best mooi, je hebt een aparte stijl. Maar ik vind dat deze tekeningen niet geweldig lijken bij elkaar op het papier, en het linkerpaard vind ik ook niet echt lijken op het 'echte' paard. Knipoog

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 14:37

dat oor paste niet meer op t papier

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 14:38

als ik het zo zie vind ik het in zijn totaal beeld niet zo mooi, maar in de lijst, zou willen dat ik m voor mezelf had gemaakt, hij zit in een zilveren lijst, met om de tekening heen nog een zwarte passe partout, en vergeet niet, hij is op A3 getekend t is dus allemaal +/- 4 x zo groot Haha!