[foto] 15 Euro digi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[foto] 15 Euro digi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:01

In het nieuwste Intertoyskrantje stond een merkloze digitale camera voor 15 euro, een schijntje dus. Wat ik me nu afvraag is of die dingen het een beetje leuk doen op een heel basaal niveau (net als de gewone wegwerptoestelletjes) of dat de beeldkwaliteit echt flut is.

Wat ik zoek is een digi die heel gewoon plaatjes van mijn beestje kan maken zonder ingewikkelde truckjes. Als je een beetje kunt zien welk been waar staat ben ik al heel tevreden. Dus wie kent deze digi's of dit soort goedkope toestellen en bevallen ze een beetje?

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:03

een vriend van mij heeft volgens mij zoiets... zo'n heeeeel klein ding, er zit niets op behalve een "foto-maak-knopje"
je kunt hier best grappige fototjes mee maken, alleen wel bij goed licht en niet binnen aangezien er geen flitser opzit.
de kwaliteit is natuurlijk niet supergoed, maar je kunt wel zien wat er op de foto staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:53

Als je alleen op de foto wilt zien waar welk been staat kan je hem kopen (al vraag ik me af of zelfs dat zichtbaar zal zijn voor E15 Scheve mond )
Als ik jou was zal ik gewoon op zoek gaan anar een iets duurdere waar je ook iets mee kan doen. Ik denk dat je er spijt van krijgt als je zo'n goedkoop ding neemt. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:58

Aan de ene kant denk ik dat ook, maar aan de andere kant heb ik een goed, 1 jaar oud gewoon fototoestel voor het 'echte' werk (wat ik verder nauwelijks doe, ik fotografeer alleen vakantiekiekjes). Maar omdat je die steeds moet laten ontwikkelen en een rolletje moet kopen kosten 24 foto's die ik daarmee van de pony's zou maken ongeveer 10 euro (rolletje en ontwikkelen) en heb ik de kans dat de helft daarvan bagger is. Spaanse pas precies op het verkeerde moment genomen, de buiging als de pony net weer overeind staat (allemaal al eens gehad Haha! Knipoog ). Dan is een digitale camera uiteindelijk goedkoper in gebruik. Maar ik zit nog vol gezonde twijfel over deze aanbieding, dus ik zal me nog niet halsoverdekop in dit avontuur storten. Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:20

Zit er geen testperiode of iets op? Of kijk anders een op de site van de consumentengids, mss staat het betreffende toestel er wel tussen.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:32

Ik weet welke je bedoelt. Bij mij op stal lopen al die meiden ermee. Het is een heel erg klein cameraatje, als je mooie foto's wil moet je hem niet kopen. De kwaliteit van de foto's is te vergelijken van foto's die je maakt met een telefoon.. Ik kan wel even een idee geven...
Afbeelding
Deze is gemaakt met mn telefoon, dat cameraatje maakt ze net iets beter (en door t uploaden is de kwaliteit iets naar beneden gegaan). het is puur een cameraatje voor de lol Lachen

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:06

Amberto, je foto doet het niet, ik ben wel benieuwd.
Ik heb ook zoiets zien staan, maar die was 17 euro nog wat, in sleutelhanger vorm. Hebben we het nou over dezelfde of niet?
Natuurlijk zal het geen super kwaliteit zijn, maar het kost ook bijna niks.

snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:11

Het is best een leuk fototoestelletje om voor de lol wat foto's mee te maken...maar je kan niet metteen je foto's terugzien...ook is de prijs laag...omdat de baterijen die er in zitten van slechte kwaliteit zijn...dus als je hem gaat kopen zou ik die meteen ff vervangen...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:20

Wat voor batterijen moeten er in dan?

snoepiej
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:39

nou gauw is al alles beter dan de baterijen die er in zitten als je hem gaat kopen..maar alkaline baterijen kan je er bijvoorbeeld goed in doen...duracel...