.Opbouwend commentaar, dus als je hem mooi/niet mooi vind,
Vertel er dan bij waarom wel of waarom niet

Gemaakt met de Panasonic DMC LZ7
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

Had mooier geweest als er óf iets meer detaillering in het hoofd zichtbaar was, óf er meer omgeving te zien was, denk ik.
.
katiavl schreef:Vind hem wel mooi, zoals er gezegd word, liefdevol gevoel
.
Myukii schreef:Sorry, ik vind hem minderHad mooier geweest als er óf iets meer detaillering in het hoofd zichtbaar was, óf er meer omgeving te zien was, denk ik.
![]()
Nu is het één hele grote zwarte vlek, met uitstekende haartjes, en iets waar eigenlijk verder weinig in te zien is.
Vind het idee verder leuk hoor, maar de uitwerking alleen iets minder.

SIEMxFUNNY schreef:Myukii schreef:Sorry, ik vind hem minderHad mooier geweest als er óf iets meer detaillering in het hoofd zichtbaar was, óf er meer omgeving te zien was, denk ik.
![]()
Nu is het één hele grote zwarte vlek, met uitstekende haartjes, en iets waar eigenlijk verder weinig in te zien is.
Vind het idee verder leuk hoor, maar de uitwerking alleen iets minder.
Daar sluit ik me volledig bij aan
PM me maar als je dat wilt!
.
En ik kan prima het ras van dit paard eruit halen.
En ondanks het tegenlicht heb je de achtergrond op goede kleurverhoudingen gekregen. 

smeetjoew schreef:Ik vind het een mooie sfeervolle foto. Het is júist mooi dat door het tegenlicht de haartjes oplichten. Weer eens anders dan standaard portretten. Ben het helemaal niet eens met Myukki en al die anderen... Als je een foto maakt met volledige tegenlicht[en vooral bij schemering], is het logisch dat je niets van het paard zelf ziet. Het gaat om de contouren.En ik kan prima het ras van dit paard eruit halen.
En ondanks het tegenlicht heb je de achtergrond op goede kleurverhoudingen gekregen.
Ik vind het verder een mooie foto, maar de scheve horizon en de lichtelijk storende positie/compositie van de foto stoort een beetje aan het geheel.
Maar persoonlijk vind ik het mooier als je daarin nog iets kan onderscheiden, omdat het nu één groot zwart vlak is. De buitenkant zie je wel, maar als je net het oog ziet bijvoorbeeld. Nu is het een 'dode' foto.
.
.
Maar het is toch altijd smaken verschillen, met fotografie!