[art] showsierraad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [art] showsierraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:33

Ey ik zie net je creaties hier staan..maar ik had ze natuurlijk al gezien in het showhalster topic..

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 20:30

hey jij ook hier Haha! Knipoog

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 11:51

Ik heb eindelijk een winkeltje ontdekt waar ze allemaal frutsels verkopen die hier perfect voor zijn!
M'n neusriem is inmiddels af, ik ben (heel dom) met een oud zwart T-shirt de achterkant aan het afwerken..

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 18:29

hahahh ja dat kan met een t-shirt ook wel! als je het mooi afwerkt Knipoog

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:53

ik vind die eerste het leuksts van mij hoeft het niet zo druk want eigenlijk vind ik de neusriem van de eerste nog een beetje te druk ik had het misschien leuker gevonden als de neusriem hetzlefde was als het bakstuk

grOetjjjes

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:56

Wááuw !
Wat mooi !

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 19:05

thanks!

ik vind de 2de zelf niet echt druk! ik heb hier de foto voor het paard waarvoor het sieraad is gemaakt!

Afbeelding

groetjes

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:10

leuk!!! ook kanp gemaakt maar ik had hem misschien mooier gevonden als het ijzer waar het touw aan vast zit niet over ze neus ging of kan dat niet anders??

groetjjes

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:11

Ik denk dat je het dan zo kapot trekt. Het moet wel stevig blijven.. (en mooi idd) Tong uitsteken

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 19:19

ponydreamer schreef:
leuk!!! ook kanp gemaakt maar ik had hem misschien mooier gevonden als het ijzer waar het touw aan vast zit niet over ze neus ging of kan dat niet anders??

groetjjes

oke ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat idd niet lukken! zoals kas_flower al zei, de meeste kracht ligt op de ketting! daarvoor is het bovenste stuk te slap en trek je het kapot als je er een flinke ruk aan geeft! het zou misschien wel kunnen maar dat risico wil ik niet nemen Knipoog

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:20

misschien een idee, om de frontriem wat hoger te maken, en dan wat groter, zodat het een beetje gaat hangen en niet helemaal strak zit.. lijkt mij mooi Tong uitsteken

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 20:05

dat zou kunnen, maar dat was in eerste instantie ook zo, maar dan zat het te dicht op de oren!! dat vond ik ook weer wat minder! hoger zou je hem niet moeten hangen! krijgt het paard een rare vorm en je zit met de voorpluk!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 13:36

Bij het paard waarvoor die is gemaakt vind ik hem echt prachtig ! Haha! Lijkt geweldig; bijna perfect bij hem/haar te passen!

Wat ik jammer vind alleen zijn de 2 'touwen' die naar het halstertouw lopen, maar dat zal wel niet anders kunnen.

Hoeveel vraag je eigenlijk voor zo'n halster?

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:13

LarissaXX schreef:
Bij het paard waarvoor die is gemaakt vind ik hem echt prachtig ! Haha! Lijkt geweldig; bijna perfect bij hem/haar te passen!

Wat ik jammer vind alleen zijn de 2 'touwen' die naar het halstertouw lopen, maar dat zal wel niet anders kunnen.

Hoeveel vraag je eigenlijk voor zo'n halster?

bedankt voor je berichtje Pling

met die 'touwen" bedoel je de ketting die aan het halstertouw vast zit?? zo ja, dat is een gebruikelijke ketting!! geeft ook weer de stevigheid! aan die ketting moet je ook niet knutselen Knipoog

wat zo'n halster kost, ligt er maar net aan wat eraan zit en hoe je het zelf wilt hebben, de afmeting! verschillende factoren dus Knipoog