Met de bus als een diehard voor een dagje van 11 uren naar Londen gerezen om daar mooie kiekjes te schieten.
Heb mij vooral gericht op compositie en straatfotografie. Ben benieuwd naar jullie meningen

(Logo van deze serie is een beetje te groot op de onlineversie uitgepakt, sorry daarvoor! Ik stoor me er zelf in ieder geval nogal aan!)
1.
DSC_1890-bewerkt by Lotte Karsten, on Flickr2.
DSC_1888-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrBig ben op de achtergrond, twee toeristen die genieten van het uitzicht. Vind het beide
wel mooie foto's en kon dus ook niet kiezen
3.
DSC_1865-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrEen close-up van waar Londen onder meer ook bekend om staat; de rode bussen, taxi's en telefoonhokjes, deze met wifi...holeeeee
4.
DSC_1904-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrHet is dat het 09:30 was toen we hier voorbij liepen, maar wat rook dat eten lekker zeg. Damn.
5.
DSC_1912-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrOxford Street, bussen, overstekende mensen en winkels.
6.
DSC_1922-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrEen heel gaaf plekje midden in het centrum van Londen.
7.
DSC_1953-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrBen zelf erg tevreden over de compositie van deze plaat

8.
DSC_1978-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrOok door een super mooie woonwijk heengelopen.
9.
DSC_1998-bewerkt by Lotte Karsten, on Flickr10.
DSC_2006-bewerkt-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrVind het erg leuk hoe deze mensen gingen zitten. Allemaal in een super fijne lijn. Duif deed zijn werk ook goed

11.
DSC_2057-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrEen plaats vol studenten, ondernemers en toeristen

12.
DSC_2072-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrSchaduwwerkje

13.
DSC_2096-bewerkt by Lotte Karsten, on FlickrGut wat houd ik van mensen die precies goed weten te staan op foto's

14.
DSC_2241-bewerkt by Lotte Karsten, on Flickr15.
DSC_2242-bewerkt-2 by Lotte Karsten, on FlickrEn als laatste natuurlijk een selfie
-----------------------------------------------
En nu is mijn vraag...
Welke vind jij het sterkst ogen?
Mis ik nog iets? Ja: 
Wij hadden toen veel natte sneeuw en regen..