Nodig:
Animation shop
Een animatie
Ik neem deze animatie als voorbeeld, hij gaat te langzaam.

Stap 1:
Wanneer je je animatie af hebt, sla je hem op. Vervolgens klik je het eerste icoontje dat links boven onder file/bestand staat.

Stap 2:
Als je daarop hebt geklikt krijg je dit in beeld:

Bij deze vink je het bovenste aan en klik je op volgende.
Stap 3:
Vervolgens krijg je dit in beeld:

Wanneer je een animatie hebt die transparante delen bevat kan je de eerste aanvinken wil je hem transperant hebben. Wil je die delen in kleur hebben, vink je de tweede aan en kies je in het vakje ernaast je kleur.
Als je geen transparante delen hebt, zoals bij deze animatie, kan je gewoon de eerste aanvinken.
Dan klik je op volgende.
Stap 4:
Nu krijg je deze in beeld:

Hier klik ik zelf altijd op volgende omdat het voor mij nooit van toepassing is.
Zelf kan je het doornemen/vertalen.
Stap 5:
Vervolgens krijg je dit:

Als je hier de eerste aanvinkt, speelt de animatie zich steeds maar weer af.
Als je de 2e aanvinkt, speelt hij zich maar een beperkte tijd af, je kan in het vakje ernaast zelf bepalen hoeveel keer.
Vervolgens ga je naar het tekstje en hokje eronder. Daar bepaal je hoevaak je één plaatje van de animatie per seconde in beeld wilt hebben. Hier kan je zelf uit vogelen welke het meest geschikt is voor je animatie. Hoe hoger je gaat, hoe langzamer.
Meestal is voor een film animatie rond de 5 of 6 goed.
Je klikt weer op volgende.
Stap 6:

Hier blader je naar je animatie, dit was ook de reden waarom je hem moest opslaan. Je kan er meerdere selecteren, maar je kan het ook bij één houden. Als je de animatie hebt die je wilt klik je op volgende.
Stap 7:

Hier klik je op voltooien.
Vervolgens sla je je animatie op en hij is klaar

Dit is mijn resultaat:

Veel succes