Gevaarlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lolleke schreef:"he lets himself fall to the ground and allways lands on john, but misses him by inches"
Dat gebeurt dus vaker en met opzet.
Zielig, ziek en laag...
niet van het paard maar voor hetgeen wat dat beestje is aangedaan dat ie nu dit gedrag vertoont...
trickrider89 schreef:dat denk ik ook, maar hoe herken je dit bij een paard?
Ik bedoel voordat je op stijgt ?
Dat vind ik het moeilijke, vooral zoals bij dit paard..
Aan zn doen kun je het niet echt zien aankomen..
Sizzle schreef:Deze lanceert zichzelf wel heel erg. Je komt het vaker tegen maar meestal zijn het paarden die eerst gaan zitten en zich dan langzaam laten vallen. Dat zijn de slimmerikken die actie-reactie gekoppeld hebben.
Ik denk dat deze echt een steekje los heeft (zoals voltigeur aangeeft) aangezien hij zichzelf hiermee ook zeer doet.
knooopje schreef:helemaal mee eens!dit paard is gewoon niet wijs,net als mensen heb je ook paarden die ze niet altijd op een rijtje hebben.
hij staat heel rustig met zijn oren naar voren,op het moment dat hij gaat zitten niks aan de hand,tot het paard gaat lopen.
niet alle paarden die streken hebben,zijn mishandelt of hebben ergens last van.paard ziet er ook super verzorgt uit!!het is gewoon een etter.
gillian schreef:Levensgevaarlijk zo'n paard...
Volgens mij is dat beest echt ziek in de kop....zo braaf als ie daar staat met opstappen.
Persoonlijk zou ik zo'n beest wegbrengen..voordat iemand ermee verongelukt!!