Mijn nieuwe website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Mijn nieuwe website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 19:09

Dit is mijn laatste website die ik heb...
Dit vond ik vrij professioneel lijken Tong uitsteken
Helaas is men ruimte op de site nu al op,dus kan geen foto's er meer bij plaatsen, en om de foto's nog kleiner en onduidelijker te maken is ook zonde Knipoog


klik hier

Lijkt het er wat op Haha! of lijkt het nergens op Misselijk Tong uitsteken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 03:09

Uhmm...als ik eerlijk ben (mooi gemaakt hoor, daar niet van!), professioneel is het niet. Sowiezo is de achtergrond nogal standaard...en lopen de letters door over de balk aan de linkerkant. Verder kleurt paars absoluut niet bij de achtergrond.

Dan verder de website in...Je hebt als achtergrond 3 paardenhoofden...en daaroverheen heb je nog een ander plaatje geplakt: geen gezicht Haha! Je schrijft dat je gek bent op arabieren, terwijl de paarden in het balkje links meer op haflingers lijken. Klopt inhoudelijk dus niet helemaal. De achtergrond van de 3 paardenhoofden is te druk trouwens. Ik weet niet of je verstand hebt van fotobewerkingsprogramma's, maar reduceer de kleuren, zodat het wat meer met het zwarte mengt, en niet zo naar voren springt.

Als je dit zo naleest, krijg je misschien het idee dat je alles fout hebt gedaan...da's niet zo natuurlijk Lachen Het ziet er leuk uit voor een homepage, maar professioneel is het niet te noemen. Maar het is een echte homepage, professioneel hoeft het niet te zijn! Lachen

Leuke site hoor!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 09:52

Voor mij is het toch vrij professioneel.
Want als je al die kant en klare clubs website ziet, dan is dit een verschil....