Jaar-horoscoop (droog)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

Jaar-horoscoop (droog)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 00:25

_Jorien_

Re: Jaar-horoscoop (droog)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:27

Waterman? Me2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:27

Liefde: de romantiek bevindt zich dit jaar nergens. Op een nieuwe relatie hoef je niet te hopen en wie zoekende is kan lang blijven zoeken. Vooral doorgaan! Het komt er verder op neer dat je eigenlijk geen vrienden hebt.

Gezondheid: Over je uiterlijke verschijning heb je niets te klagen. De anabolen doen goed hun werk, en als onvoorziene bonus neemt je hersencapaciteit met 75% af. Nog maar een pilletje doen dan?

Minpunten: Naast het onvermogen om je te uitten (wat wil je met één hersencel), heb je tevens wat moeite om je deur door te komen.

Tips: afwisselende contacten met gelijkgezinde mensen kunnen verhelderend werken. Maak eens een praatje in de sportschool.

Werk: elk voordeel heeft zijn nadeel, dat betekent naast een promotie ook wat overwerken met je baas, je bent tenslotte zijn secetaresse.

hmm.. lekker dan ROFL het is wel een hele positieve horoscoop he? Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:30

Minpunten: bij tegenslagen en teleurstelling heb je de neiging om sex met je broertje te hebben.

Werk: Je krijgt de kans om stage te gaan lopen bij Jomanda, grijp deze kans met je overgebleven hand aan.

whahahaha wat een onzin Huilen van het lachen ik heb nieteens een broertje Huilen van het lachen

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:36

Haha ik ga me mischien om laten bouwen naar het andere geslacht Huilen van het lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:38

ROFL
Liefde: de romantiek bevindt zich dit jaar nergens. Op een nieuwe relatie hoef je niet te hopen en wie zoekende is kan lang blijven zoeken. Vooral doorgaan! Het komt er verder op neer dat je eigenlijk geen vrienden hebt.

Gezondheid: Over je uiterlijke verschijning heb je niets te klagen. De anabolen doen goed hun werk, en als onvoorziene bonus neemt je hersencapaciteit met 75% af. Nog maar een pilletje doen dan?

Minpunten: Naast het onvermogen om je te uitten (wat wil je met één hersencel), heb je tevens wat moeite om je deur door te komen.

Tips: afwisselende contacten met gelijkgezinde mensen kunnen verhelderend werken. Maak eens een praatje in de sportschool.

Werk: elk voordeel heeft zijn nadeel, dat betekent naast een promotie ook wat overwerken met je baas, je bent tenslotte zijn secetaresse.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:57

Haha! Haha! Haha! Haha! Hij is leuk

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 15:15

_Jorien_ schreef:
Waterman? Me2

Hihi, ja een waterman Tong uitsteken.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:17

het jaar van de verleiding en dat kan nog knap lastig worden: niet iedereen is vrij om te doen en laten wat hij of zij wil. Zoek steun bij je opblaaspop. ROFL

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:19

Citaat:
Zoek steun bij je opblaaspop.

Snel een aanschaffen dan Tong uitsteken

Zal ik een blondine of een brunette nemen?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:22

Hij is erg grappig!!! Zeker als je een Vis bent....

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:23

en dat ben ik haha

man vroeg vanmorgen nog wat wil je onder de boom
nou duidelijk he een OPBLAASPOP ROFL

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:36

Ram
....
Gezondheid: Je hebt teveel energie. Zaken waar je last van had, zijn terug. En dan hebben we het niet over dat verkoudheidje of een tijdelijk voorhoofdsholte-ontstekingkje. Wordt veganist, ga bij een kibboets of laat jezelf bekeren tot Jehova Getuige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:00

prima Urielle, als je maar niet bij mij aan de deur komt.. en waag het dan niet om je voet er tussen te zetten!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:02

Pradaatje schreef:
ROFL

Dat is ook de mijne Nagelbijten / Gniffelen

Slaat nergens op, wel grappig Knipoog

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:03

Tips: Ga eens bij een plastisch chirurg langs. Zoek het op sexueel gebied maar bij de prutsmutsen.

noujaaa.. Slapen Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:05

Weegschaal

Liefde:
de liefde van een Weegschaal gaat door de maag, hij of zij zwicht voor alles wat met eten te maken heeft. Wees daar alert op en doe er je vooral je voordeel mee, dan gebeuren er spannende dingen, maar het kan ook gevaarlijk worden.

Gezondheid: Je kwakkelt wat aan. Sinds je een stoma hebt, is plassen een ietwat andere ervaring, en je hebt wat moeite om je aan te passen.

Minpunten: Je stinkt soms een beetje, neem eens wat vaker een douche, dat scheelt stukken. Af en toe schoon ondergoed zou kunnen helpen. Na het wassen van je kleren kun je wellicht weer eens een tipje van je sluier oplichten.

Tips: Koop een paar extra onderdekens, voor het geval je stoma weer eens gaat lekken. Neem eens vaker een wc-blokje mee uit de supermarkt, een schoon ruikend toilet zegt veel over een mens. Als je jezelf opzettelijk wilt blijven verwonden gebruik dan eens een scherper mes.

Werk: De dood van je opa zit eraan te komen, een garantie voor succes! Alleen je oma kan roet in het eten gooien. Geen werk, geen opleiding? geen zorg, in de IT zoeken ze altijd mensen.

Noujaaaa zeg Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:14

Liefde: het wordt een jaar met veel verwarring, ga je door met de sekseverandering of heb je er toch de ballen niet voor?

Gezondheid: Lichamelijk zit alles erop en eran, maar je hebt wat moeite met plassen vanwege een oude niersteen. Iets meer inspanning en een beetje minder klagen zou het urineren goed doen. Gezonder eten is niet nodig.

Minpunten: Je zult je eigen doel moeten vinden en als je lang genoeg wacht zal het levenspad zich vast aan je openbaren.

Tips: Schrijf eens een brief aan Christine ter Horst, zij heeft zich ook om laten bouwen, vraag gerust eens aan haar hoe dat nou precies in zijn werk gaat.

Werk: Je collega's hebben de schurft aan je.... en ze zijn niet de enigen. Overweeg eens een attitudetraining.

Clown

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:16

Nou die van mij viel nog mee als ik het zo lees. Nagelbijten / Gniffelen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:16

dees_daan schreef:
prima Urielle, als je maar niet bij mij aan de deur komt.. en waag het dan niet om je voet er tussen te zetten!

Ik zie dat jij in Friesland woont, ik zit aan de andere kant Knipoog
Maar wie weet ga ik wel voor de kibboets Tong uitsteken

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:19

Boogschutter

Liefde: het jaar van de onafhankelijkheid en afhankelijkheid. Je wordt gedwongen te trouwen en dat levert weliswaar de nodige problemen op, maar uiteindelijk word je er gelukkiger door.

Gezondheid: niet zeuren, niet klagen. Had je maar niet je borsten moeten laten vergroten. Je doel is bereikt: je kunt eindelijk je eigen voeten niet meer zien.

Minpunten: Je psychische instelling. Die incesteuze ervaringen uit je jeugd blijven in je hoofd spoken, maar je kunt het niet meer terugdraaien. Probeer te leren van andermans fouten..

Tips: Therapie zal geen bal uitmaken, je bent al in dermate vergane staat dat er niets meer van te bakken valt. Berust jezelf hierin en doe vooral geen moeite, je wordt er toch alleen maar moe van.

Werk: De kattenvoerfabriek waar je werkt gaat falliet, neem wat maaltijden voor jezelf mee, ze zijn nog wel even houdbaar.

Lekker dan, ziet er niet zo goed uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:20

ach, jehova's hebben toch alles over voor het geloof? Bloos!

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:31

WildWings
Ik ook!
Echt geweldig dit.

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:53

Steenbok

Liefde: je bent altijd al een sloerie geweest en je bent altijd in voor nieuwe spannende contacten en daar gedraag je je ook naar. Sleur zal er niet veel zijn, eerder zal het bol staan van de verschillende enerverende momenten van groot geluk maar daarna ook weer pijn.

Gezondheid: uitstekend! Je bent eindelijk van die hardnekkige geslachtsziekte af en die steenpuisten verdwijnen vanzelf. Ga eens douchen en maak in het nieuwe jaar een frisse start.

Minpunten: niet te roekeloos worden, wees voorzichtig in juni en juli, dan is het weer lente en slaan de hormonen op hol.

Tips: Denk ook eens aan een 'gezondheidsvakantie', laat al je chakra's weer eens openen en voel je na een regressietherapie weer als herboren.

Werk: januari start veelbelovend met een promotie: je krijgt mogelijkheid zittend je activiteiten uit te gaan voeren. Het leren van nieuwe dingen zoals schrijven verloopt moeizaam. De sterren adviseren u dan ook aan om niets nieuws uit te proberen. Pas op voor RSI.

wahaha yeah right Clown

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 18:57

kreeft:

Kreeft

Liefde: een jaar van onzekerheid, wil hij/zij wel of wil hij/zij niet. Afwachten, hoop en vrees, teleurstelling maar ook tevreden dat je er in ieder geval een stukje zelfkennis aan overhoudt. Voor lenige maagden: een nieuwe liefde maar dat is helaas geen ook lang leven beschoren door jouw constante gezeik heeft je nieuwe liefde het hazepad gekozen.

Gezondheid: je wilt wel maar het gaat net niet, je staat dan ook onder grote spanning. Neem eens een ontspannende Thaise massage, het kost wat maar dan heb je ook wat en ze verstaat waarschijnlijk geen woord van wat je zegt en spreekt maar twee woorden, dus kun je fijn een uur lang ongestoord zeiken en is eindelijk iemand het met je eens.

Minpunten: sex maakt meer kapot dan je lief is... Een beetje minderen kan geen kwaad en als je toch nog sex hebt, na de duidelijke signalen die je al hebt gekregen, tart je het noodlot. En dan steeds weer dat gemasturbeer.. zucht, je bent toch geen puber meer?

Tips: wellicht ben je allergisch voor werken en zijn enkele kwalen daarop terug te voeren, ga naar de dokter en vraag om een verklaring, neem die mee naar je gak-arts, dan ben je verzekerd van die ziektewetuitkering.

Werk: Mocht je onverhoop toch werk hebben: periodes van inspanning en ontspanning, ga in je lunchpauze naar het cafe. Je krijgt een nieuw kantoor in de kelder want daar komen je creatieve capaciteiten het best tot zijn recht vind je baas. Natuurlijk ben je het daar helemaal mee eens want zo ben jij wel.

whaha tuuuuuurlijk Huilen van het lachen Clown