Helemaal super!!!! Wat moet dat de ruiter een adrenaline stoot geven als t publiek je zo toejuicht. Echt een super filmpje en inderdaad een super paard dat ie zo blijft staan. De meeste paarden worden toch wat onrustig als t publiek zo gaat joelen en juichen. Maar echt een dikke pluim voor deze combinatie!!!!!
Heel knap dat ze er op kan klimmen uberhaupt! Ik heb ook wel eens zo gelegen, toen bleef mn knol ook zo staan maar helaas ben ik niet zo lenige, en moest ik me verder laten vallen
Denk ook niet dat het de bedoeling is dat iemand een ruiter gaat helpen met terug op het paard klimmen. (ja wat Katja zei dus)
Super filpmje! Mooi een diskwalificatie voorkomen zo! Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik heb ook wel eens op die manier naast mijn pony gehangen, mooi dat ik me in het zand heb laten vallen
Ik vind het echt supergoed, en dan eventjes in een klein aanloopje ook nog eens een stijl springen, petje af
En idd, helpen word je gediskwalificeerd, eraf vallen volgens mij niet, als het goed is bij de 2e keer, maar op dit niveau kan het natuurlijk ook 1 x zijn.
heel knap gedaan, zowel van paard als ruiter (amazone)! dikke klasse dit, en zo leuk dat het publiek meejuicht als alles goed afgelopen is. zo zie je maar wat een leuke sport dit toch is.