Rabobanktalententrainingindeling..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Rabobanktalententrainingindeling..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 12:18

Ten eerste is dit echt een super woord voor scrabble... Haha! Haha! Haha!

Ten tweede staat bij de volgende link: http://www.knhs.nl/topsport/talentenbericht.asp?nid=684 de indeling van de regiotrainingen, waarvoor Merel Blom en ik geslecteerd zijn. De indeling van de dressuur staat er al wel, maar van het springen en sgw nog niet.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 12:19

Euh zit me ineens te bedenken dat dit misschien wel onder links moet...

Moddie...HELP...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 12:24

Je hebt dus les van Barbara Koot!

Je houdt ons op de hoogte he!

Succes!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:01

Heel gaaf Prakkie Haha!
Overigens was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel las: leuk woord voor galgje *LOL*

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:38

Ja, ik heb mijn trainingsdagen al binnen. Ik moet alleen eerlijk toegeven dat ik nog niet weet of ik er wel aan mee wil doen... Zal eens overleggen of het slecht is als ik niet kom, of daar nadelige gevolgen aan zitten

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 15:41

bij wie ben je ingedeeld, merel?? Ik kan me voorstellen dat als je bij iemand bent ingedeeld die je niet ligt, dat je dan niet veel zin hebt om te gaan. En of dat wel nut heeft.

Ik ben bij Barbara ingedeeld, en haar ken ik nog van mijn vorige stal. Haar manier van lesgeven bevalt me en sluit mooi aan op de manier van Frenk. Ze heeft natuurlijk op sommige dingen een andere kijk/manier van oplossen, maar daar kan ik alleen maar profijt van hebben.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of daar nadelige gevolgen aanzitten, als je niet naar de trainingen gaat. Dat zou nl. wel zonde zijn, als je daarom niet verder zou komen..

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:21

Houden jullie ons op de hoogte??? Veel plezier in ieder geval, en ik hoop dat het erg leerzaam is!!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:18

Uhm ik ben gewoon bij Alice Naber-Lozeman ingedeeld. Super dus, absoluut nix op tegen. Maar mijn probleem is dat het op maandagavond is om zeven uur, in biddinghuizen. Dat is dan voor mij om half 5 laden. Met de vrachtwagen voor 1 paard, omdat 90% bij ons niet op de trailer wil.
Dan krijg ik daar 1!! uur les. En dan kan ik weer naar huis. Dat betekend dat ik voor 1 uurtje les 5 uur onderweg ben, en thuis nog 4 paarden stil heb staan. En de volgende dag weer op school. Nou vind ik dat allemaal voor mezelf niet zo erg, maar de slachtoffers die mij moeten brengen vind ik het ook nie leuk voor. Plus dat ik 2 keer per week al van Rom vermunt ( ook een rabo trainer) les krijg.
Dus het weegt bij mij niet echt op. De cross lessen in het voorjaar wil ik wel naar toe ( da's 2 keer). Maar voor de rest kost het echt verschrikkelijk veel tijd. Als ik nou gewoon 3 paarden mee zou kunnen nemen zou ik hetgeen probleem vinden, maar dat kan niet ( wat ook heel begrijpelijk is). Dus denk nie dat ik ga..Vind het wel heel erg leuk dat ik er voor uitgenodigd ben hoor Haha! , dat vind ik echt super en waardeer ik ook heel erg.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:23

he wat leuk dat er hier nog 2 zijn!

ik zit er namelijk ook bij Lachen
ik ben voor het springen uitgeselecteerd
samen met een meisje uit drente, ik woon zelf in friesland
de lessen zijn in buitenpost, dus ook eens een keer lekker dicht bij voor mij
van hester klompmaker, ik ben erg benieuwd hoe zij les geeft, ik heb wel gehoord dat het een haibai is

de lijst van het springen staat er ook al bij hoor. op de site