http://www.youtube.com/watch?v=YXRH50fv ... ed&search=eigenlijk zou je er niet om moeten lachen, maar ik rol zowat van m'n stoel
Hahaha,daar kan ik toch wel om lachen Mijn hamster zal daarna een trauma hebben, of juist nog een keer willen
Hahahahaha! Zie ik het nou fout of draait die andere hamster op het laatst nou aan de buiten kant ofzo! Kan bijna niet toch?
hmm.. nee die andere is volgens mij weg.whuhahah het is eigenlijk wel zielig maar hij gaat zelf zo hard rennen hoor
Ok het zal niet zo fijn voor het beestje zijn geweest.. Maar ik kan me gezicht niet in de plooi houden ik lag slap van het lachen hier
Ik post eigenlijk nooit wat in deze topics, maar met dit filmpje heb ik me echt rot zitten lachen!!Nu raak ik de link tenminste ook niet kwijt...
Ik wist het wel, ik zou gelijk een ander radje voor ze kopen.. Mijn hamsters hebben een andere, die draaid niet zo hard en lang door als hij stopt met rennen..
Nimmedor schreef:hamsters kunnen toch niet samen? het is wel een echt turbo wiel Ligt eraan wat voor soort, en soms als ze familie zijn kan het wel goed gaan!Bij de mijne niet!! Maar dit zijn robbie's en die kunnen wel samen, deze heeft mijn broer ook! Die zijn echt zo cool.. En die zijn heel snel.. Toch maar eens bij mijn broer kijken of ze dat ook doen Erg grappig om te zien!!
Russische dwerghamsters kunnen wel samen. Volgens mij doet hij het voor de kickLeuk idee met die km teller